chip

Úpravy od motoru až po plasty
Odpovědět
Uživatelský avatar
jendaland
Příspěvky: 130
Registrován: 15 zář 2013, 21:07
Bydliště: Teplice

Re: chip

Příspěvek od jendaland » 21 led 2014, 23:27

Jj, s turbem to jde lépe než li u benzínu bez turba, většinou ty benzíny s turbem už mají své maximum z výroby viz 1.2 tsi apod.
U benzínu bez turba se to honilo třeba kompresory viz MB, nebo podtlaky viz. VW sciroco 2 1.8 , měl jsem je tam udělaný už od předchozího majitele možná z výroby (prostě hadičky se vzduchem které všelijak vedly ) :mrgreen:
Astra H 2006 Z19DT chip 106kw-340nm, bez DPF
S pomocí tohoto fóra dodělán tempomat,PP,ovladače na volantu atd..
OP-COM

Reklama
 

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: chip

Příspěvek od milanick » 22 led 2014, 21:48

Oťas píše:
milanick píše:dnes som bol ja v maxtuning-u a vyslo to na 175HP a 416Nm
No nazdar, chudák auto..... :o
Nemyslim si. Je to vec nazoru. Zalezi na uhle pohladu, vsetko ma pre aj proti. Mozno si mal na mysli zotrvacnik, ale ucite mu viac vadi ak nieko jazdi takmer na volnobeznych otackach...
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

Příspěvek od Oťas » 23 led 2014, 15:15

No jak myslíš nebudu ti to vyvracet, je to tvoje auto, ale nárust 100 Nm je celkem dost.....tak ať ti to dlouho vydrží. Vše má své dimenze a není to o pohledu.... ;)
Nemyslel jsem jen setrvák, ale lamela, poloosy atd. atd...... ;)
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: chip

Příspěvek od milanick » 23 led 2014, 16:18

Oťas píše:No jak myslíš nebudu ti to vyvracet, je to tvoje auto, ale nárust 100 Nm je celkem dost.....tak ať ti to dlouho vydrží. Vše má své dimenze a není to o pohledu.... ;)
Nemyslel jsem jen setrvák, ale lamela, poloosy atd. atd...... ;)
Narast bol 66Nm, seria 350Nm.
Chcel som sa opytat, dpf si nemal alebo si nechaval odstranit a ak tak kedy?? a tiez som asi pred mesiacom montoval restriktory na EGR a chcel by som vediet nejake tvoje skusenosti ohladom neho, ci si to rozoberal odvtedy a v akom to bolo stave...
Ď
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: chip

Příspěvek od falconik » 23 led 2014, 16:19

milanick

350nm od kdy??? vyroba je 320nm

setrvak je koncipovany z vyroby na max 400nm nekdo to tu nekdo psal

nechtel bych videt tu kourovou clonu kdyz tomu nalozis, ale vydel bych to asi cca takhle

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... fXdoUhIEmI

cas 0:40

a asi uz mas auto bez DPF nebo jsi mel stesti a mel jsi kus bez dpf z vyroby

jojo z tuznigu jsem nastesti uz vyrostl, bohuzel drive nebo pozdeji se to projevi na prevodovce a napravach, kamos ma multivana T5 s cca 200PS no a uz delal poloosy, prevodovku a jine co dostava za usi tim tuznigem

ale at slouzi ;)
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: chip

Příspěvek od milanick » 23 led 2014, 17:56

350 bola namerana spicka pri 2500. myslim ze vyrobca udava 320 v rozsahu 2000-2750.
Neviem preco si myslis ze nemam dpf.
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: chip

Příspěvek od milanick » 23 led 2014, 18:01

motor dymi ked je uprava spravena zle a ma malo vzduchu. doporucujem precitat: http://alfatuning.sk/stechiometricke_sp ... hp?lang=sk
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

Uživatelský avatar
Oťas
Příspěvky: 1507
Registrován: 19 dub 2010, 20:56
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: chip

Příspěvek od Oťas » 23 led 2014, 18:15

2milanick
DPF nemám od výroby.
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen...
OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: chip

Příspěvek od falconik » 24 led 2014, 11:37

milanick

nechci ti brat iluze, ale vyssi vykon = vyssi davka paliva a vyssi plnici tlak turba, ale motor mas sve technologicke limity a chip je prekracuje. Takze pokud mas DPF a chip = budes neustale resit nouzak diky ucpanemu dpf, proste auto bude kourit mnohem vic nez motor bez chipu, dpf ma svuj algoritmus podle kterych vypocitava zaneseni DPF. Pokud se chipuje tak se automaticky vykuchava dpf. Vem si ze motor v J ma 118 kw, a je to 2.0 a je o generaci novjesi turbo vstriky a hodnot po strance vykonu tve chipnute 19 nedosahne.

Ale jak jsem psal at slouzi ;)
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

milanick
Příspěvky: 124
Registrován: 11 kvě 2013, 11:32
Bydliště: bratislava

Re: chip

Příspěvek od milanick » 24 led 2014, 12:15

Vdaka MKJ dpf pozorne sledujem a interval sa takmer nezmenil. sadze vznikaju vo velkej miere ak ma motor malo zduchu a vela nafty. ale ak je pomer spravny tak to nedymi ani bez dpf. pocul si o Z19dtr ??
je to 1,9 s bi turbom a ma 180PS
Naposledy upravil(a) Frydex dne 24 led 2014, 16:19, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Necituj poslední příspěvky, prosím...
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX

Odpovědět