jj, takhle se pekly reflektory na fiatech - marey a bravy.. Ty se tím proslavily, když se "otáčely" elipsy na potkávacích světlech a čistil vnitřek skla. Ale tam bylo sklo a tak se to přihřívalo a přihřívalo, až pustil tmel mezi sklem a plastem.. Ale co by udělal plastový kryt, to bych se asi bál..
Klucani, nemáte nějaký tip jak bych mohl z normálních mlhovek udělat styl mlhovek OPC, líbí se mi jak má okolo nich chromovanej rámeček. Nechci měnit nárazník za OPC ani nic podobného, jen jestli se dá koupit nějakej chromovanej rámeček na nalepení okolo nich nebo něco podobného. Dík
Tak sem prave rozebiral jedno svetlo a je to pekna piplacka. Fen je dobrej tak na odstranovani zbytku lepidla po rozebrani, jinak trouba. Vsude doporucuji tak 50-100 stupnu max.
Ja pouzival neco mezi. Bylo to teda svetlo DEPO a toho tmelu tam bylo hafu. Po 50 stupnich uz meknul, ale stejne drzel fest. Navic ten cernej plast meknul pri tehle teplotach taky, takze se me to nepodarilo sundat. A to sem to nahrival jen cca 3 minuty a jinde doporucuju tak 10-15 minut.
Nakonec sem z toho sklo dostal, ale jen za cenu zniceni zbytku svetlometu. Jeste me ceka druhej a pak budu rozebirat jeste originalni opel AHL, tak doufam, ze ty helly pujdou lip.
Originalni AHl svetlomety. Na rozdil od depo svetel je cerny plast svetlometu mnohem odolnejsi a netece a nemekne ani po 15 minutach v troube na cca 70 stupnu. Bohuzel musim rict to same i o pouzitem lepidle. Nejevi naprosto zadne znamky meknuti. Kus co precnival jsem urval a zkousel nahrivat nad plotynkou varne desky a vubec nemekne. Muzu ho zahrivat dokud se z nej necoudi a stejne se nezacne tahnou. Vypada spis jako cerna guma.
Myslim, ze neni zpusob jak to nedestruktivne rozebrat. Jedine sklo rozrezat, odstranit zbytky a pak prilepit nove.