Zdarec kamaradi dneska se mi stala nemila věc nechtěně jsem pohnul pačkou stěrače a co čert nechtěl stěrač setřel na sucho ale pod gumou byl nějaky bordel a ten mi udělal na skle šram do oblouku škrabanec , tak co s tim ?Mam doma někde xerapol co jsem mněl na leštěni světel tak nevim jestli by se dalo použit na rozleštěni nebo poradite něco? diky
astra h Z 16XEP Twinport n JOY 2004 SPORT OP-COM XENONY AFL
Taakže v servise autoskel mne poslali do haje, aniž by se podivaly jak to je moc, tzn.že v dnešni době se radši všechno měni za novy, tak jsem koupil u nas v autotechně tohle, tak jsem zvědav, ale na netu jsem nenašel česky shop že by to nabizel.........http://translate.google.cz/translate?hl ... duct%3D333
astra h Z 16XEP Twinport n JOY 2004 SPORT OP-COM XENONY AFL
Moje zkušenosti s T-Cut Polish jsou takové, že neodstraní vůbec nic a jsou to jen vyhozené peníze - ostatně v návodu je napsáno, že pokud přejedete škrábanec nehtem a vy ho ucítíte, tak takový škrábanec nejde odstranit. Je to určeno na takové kosmetické škrábance, které člověku vlastně ani moc nevadí. Ale ani ty se mi tím nepovedlo ze skla odstranit.
Některé škrábance na čelním skle se dají rozleštit v autoskloservise, mají na to různé brusné kotouče. Hodně hluboké ale stejně nejdou a navíc je tam riziko, že na skle budou vidět kruhové mikrostopy po leštění. A na nějaké leštění bočních oken rovnou zapomeňte, tam je narozdíl od čelního vrstveného (laminovaného) skla sklo tvrzené (kalené).
sauce píše:Moje zkušenosti s T-Cut Polish jsou takové, že neodstraní vůbec nic a jsou to jen vyhozené peníze - ostatně v návodu je napsáno, že pokud přejedete škrábanec nehtem a vy ho ucítíte, tak takový škrábanec nejde odstranit. Je to určeno na takové kosmetické škrábance, které člověku vlastně ani moc nevadí. Ale ani ty se mi tím nepovedlo ze skla odstranit.
Některé škrábance na čelním skle se dají rozleštit v autoskloservise, mají na to různé brusné kotouče. Hodně hluboké ale stejně nejdou a navíc je tam riziko, že na skle budou vidět kruhové mikrostopy po leštění. A na nějaké leštění bočních oken rovnou zapomeňte, tam je narozdíl od čelního vrstveného (laminovaného) skla sklo tvrzené (kalené).
Tak to jsi mne moc nepotěšil že je to na ho..o stalo mně to 99 kč
astra h Z 16XEP Twinport n JOY 2004 SPORT OP-COM XENONY AFL
Já mám sklo lehounce posekaný, je to vidět jen proti slunci (takový drobounký čárečky), koupil jsem ho taky, ale nic neodstraňuje...... takže pokud to máš viditelný, tak nepočítej, že ti to pomůže......
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen... OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF