Příspěvek
od x-father » 23 pro 2014, 20:11
Nebudu na to zakládat úplně nové vlákno. Prdnu to sem.
Chystám se na kombíka na instalaci jiné antény, včetně jiné základny. Je delší než origo a je víc nakloněná. Tím pádem by to nová anténa při plném otevření pátých dveří nahoru odnesla.
Co jsem změřil, tak by mě stačilo, otvírat páté dveře tak aspoň o 2cm méně (tedy o alespoň 2cm kratší vzpěru).
Origo vzpěra má délu 474mm
zdvih cca 188mm (zasunutá tedy 286mm)
průměr 8/19mm
síla 570N
A teď otázky.
V porovnání s jinými auty je poměrně silná. Když najdu jiný vyhovující rozměr, tak je obvykle slabší. Nemáte někdo zkušenost se slabší než origo? Jak slabou lze použít, abych nedostal dveřma na hlavu? Např, informace od někoho kdo je sám něnil, že mu to drželo třeba i na jen jedné nové by stačila.
Nikde u nich moc nepíšou jak je to uchycením. Používají se vesměs všude ty kulové klouby jako na Oplu a o stejném průměru?
Pokud použiju vzpěru pro jiné auto, tak bude pravděpodobně v zavřeném stavu neustále trochu vysunutá. Například celkem ideálně vypadá vzpěra pro Golf V.
Délka 450mm, zdvih 180, síla 535N
V zavřeném stavu má tedy 270mm, což je o 16mm méně než na Háčku, takže po zavření dveří bude stále o cca 16 vysunutá. Neunaví jí to rychle? Netuším jak je to uvnitř konstrukčně řešené.