kontrolka IDS+

Moderátoři: Samothe, AstraMan, Radoš92, Frydex, Oton

Uživatelský avatar
Shindo
Příspěvky: 72
Registrován: 11 led 2016, 15:37

Re: kontrolka IDS+

Příspěvek od Shindo » 21 lis 2016, 09:35

Problem vyrieseny konecne po pol roku :D :D :D Bol to snimac vertikalneho zrychlenia LP kolesa. S vymenou prestali aj vybracie do volantu a auto je ovela komfortnejsie. Dakujem Opel-shop.sk za spolupracu a cidlo. Aj ked nerozumiem preco ked sa prehodili cidla medzi sebou,cize z lava doprava chyba sa nepreniesla na druhu stranu. Ale kazdopadne zatial je po probleme
OPEL ASTRA H CARAVAN 1.9 CDTI 110KW r.v. 2007
OPEL ASTRA G 1.4 16V (Z14XE) r.v. 2001

Reklama
 

Uživatelský avatar
swabel
Příspěvky: 2166
Registrován: 14 čer 2009, 02:14
Bydliště: Tvrdošín - SR
Kontaktovat uživatele:

Re: kontrolka IDS+

Příspěvek od swabel » 22 lis 2016, 09:17

NZ 8-)
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex
Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900 OPEL-SHOP.SK

Uživatelský avatar
Shindo
Příspěvky: 72
Registrován: 11 led 2016, 15:37

Re: kontrolka IDS+

Příspěvek od Shindo » 30 led 2018, 11:16

Ahojte. Tak zase tu mam problem s IDS+ konkretne s chybou C0895.

Problem nastal tak ze som mal totalne zoxidovane kable ktore drzia na tlmici nakolko mi stale svietilo ESP ABS a IDS. Kable sme odcvakli a dali na uplne nove konektory a v tom sa vyskytla tato chyba. Vie mni niekto poradit cim to moze byt? ci tym ze sa vymenili konektory,alebo kde mam patrat? Dakujem za kazdu radu
OPEL ASTRA H CARAVAN 1.9 CDTI 110KW r.v. 2007
OPEL ASTRA G 1.4 16V (Z14XE) r.v. 2001

Stan.
Příspěvky: 1472
Registrován: 16 pro 2010, 19:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: kontrolka IDS+

Příspěvek od Stan. » 30 led 2018, 14:27

Shindo píše:Ahojte. Tak zase tu mam problem s IDS+ konkretne s chybou C0895.

Problem nastal tak ze som mal totalne zoxidovane kable ktore drzia na tlmici nakolko mi stale svietilo ESP ABS a IDS. Kable sme odcvakli a dali na uplne nove konektory a v tom sa vyskytla tato chyba. Vie mni niekto poradit cim to moze byt? ci tym ze sa vymenili konektory,alebo kde mam patrat? Dakujem za kazdu radu
Chyba - C0895 Napájecí obvod snímače (čidla) svislého zrychlení karoserie vpředu vlevo (nízké/vysoké napětí) případně zkrat na kostru
Čidlo je v motorovém prostoru nad podběhem vlevo a je napájeno z A6 ŘJ řídící jednotka semi-aktivní tlumící systém (vnitřní prostor sloupek A vpravo)
Vypnout zapalování
Rozpojit svorkovnici u snímače svislého zrychlení karoserie vlevo
Zapnout zapalování
Změřit napájení mezi Pin 1 a kostrou u svorkovnice snímače ze strany kabelů - napětí musí být v rozmezí 4,5 - 5,5 Volt.
Popis svorkovnice pro prosvícení (prozvonění) připojených vodičů
Pin 1 - Čidlo polohy vzpěry - zelený vodič / Pin 27 u svorkovnice ŘJ A6 - řídící jednotka semi-aktivní tlumící systém
Pin 2 - Signál čidla polohy levé přední vzpěry - hnědo-bílý vodič / Pin 12 ŘJ A6
Pin 3 - Čidlo polohy vzpěry nízká referenční hodnota - modro-černý vodič / Pin 26 ŘJ A6
Po kontrole zkus odpojit baterii nebo chybu smazat zda nezůstala uložena v ŘJ
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Uživatelský avatar
Shindo
Příspěvky: 72
Registrován: 11 led 2016, 15:37

Re: kontrolka IDS+

Příspěvek od Shindo » 31 led 2018, 17:40

Dakujem za radu. Len neviem presne kde hladat to cidlo. V motorovom priestore sme nasli len to co je na fotke.
http://www.imageworld.sk/images/mb3j1ki ... d90zl.jpeg
Lenze toto cidlo je hore pri vrchnom ulozeni.
A prosim ta alo vies ze to lava strana,lebo kablovacka sa prerabala na pravej. Dakujem a sorry za blbe otazky ale uz ma ide porazit s toho ids.
OPEL ASTRA H CARAVAN 1.9 CDTI 110KW r.v. 2007
OPEL ASTRA G 1.4 16V (Z14XE) r.v. 2001

Stan.
Příspěvky: 1472
Registrován: 16 pro 2010, 19:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: kontrolka IDS+

Příspěvek od Stan. » 31 led 2018, 19:56

1) Umístnění čidla dle popisu, nadkolí vlevo v motorovém prostoru i barvy vodičů souhlasí
2) Levá strana je popis chyby C0895-Napájecí obvod snímače (čidla) svislého zrychlení karoserie vpředu vlevo
3) Napájecí větev čidla (Piny 1 a 3) je společná pro obě strany, pouze pravá strana je pak vedena přes svorkovnici X3 na levém nadkolí směrem ke světlu
Piny pro případné měření nebo prozvonění pravého čidla (čidlo je ve stejných místech jako levé, pouze je na pravém podběhu-možno zkontrolovat dle vodičů)
Svorkovnice X3 Pin21/Pin1 svorkovnice čidla svislého zrychlení karoserie vpředu vpravo - zelený vodič (Čidlo polohy vzpěry - zelený vodič / Pin 27 u svorkovnice ŘJ A6)
Svorkovnice X3 Pin20/Pin2 svorkovnice čidla svislého zrychlení karoserie vpředu vpravo - žluto-bílý vodič vede přímo od svorkovnice X3 do ŘJ A6 Pin11 (Signál čidla polohy pravé přední vzpěry)
Svorkovnice X3 Pin19/Pin3 svorkovnice čidla svislého zrychlení karoserie vpředu vpravo - modro-černý vodič (Čidlo polohy vzpěry nízká referenční hodnota - modro-černý vodič / Pin 26 ŘJ A6)
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993

Odpovědět