
A to prvni cvaknuti je opravdu test ABS, vsimni si ze to udela presne pri prvnim prekroceni rychlosti 20km/h.
Já jsem nový majitel a jak píše starý majitelpueblo píše:Tenhle jev jsem pozoroval u bejvalý Z16XEP, ale asi ne tak znatelně. Když jsem šlápnul na podlahu, v určitých otáčkách auto "zaváhalo" a pak táhlo dál. Je ale možný, že tam to byl problém EGR, protože maličko cvrdilakl. Auto jsem pak prodal a zatím nový majitel nehlácí poruchu, těžko říct.Honza B píše: Jeví se to jako pokles výkonu, takže na chvíli jakoby povolí v tahu a pak houpavě zase dále zrychluje. Trápí mě to a nevím, co s tím, auto mám jako první majitel, takže nic by tomu nemělo být např. od někoho předchozího...
Zkoušel jsem i natankovat "lepší" benzín a jev se maličko zmírnil, ale nezmizel.
Motory Z(A)16XER 85kW a Z(A)18XER 103kW, již EGR nemají, množství výfukových plynů do sání je řízeno (změnou) variabilním časováním ventilů.Honza B píše:Ahoj, a je možný, že naše 1.6 EGR nemá?
Pročti si toto:Honza B píše:ahoj, díky Stane,
a to variabilní časování může občas zlobit? Jak se to dá zjistit?
Díky moc,
Honza B
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |