Motor 1.4

Odpovědět
Martin22
Příspěvky: 14
Registrován: 29 kvě 2008, 21:00

Motor 1.4

Příspěvek od Martin22 »

Ahoj chtěl bych se zeptat kde bych našel nějaké informace o Astře H s motorem Z14XEP jaké ma tato Astra rozvody pripadně kdy se mění... dále jestli má 1.4 kotouče i vzadu a prostě nějaké další informace o tomto modelu. Děkuji
Reklama
 

Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 94
Registrován: 04 kvě 2008, 15:41

Re: Motor 1.4

Příspěvek od Astra - R@SAG »

Tak já mám tento motor v Astře Classic II a ne v Astře H, ale jsem moc spokojen a pokud nebude jezdit plně naložen neustále v horách, tak pohoda. Co se týče rozvodů tento motor má řetěz a proto postačí kontrola při 160 000 km, jinak je bezúdržbový :) :) :) :) :) . Ale osobně si myslím že do modelu Astra H jento motor bude trpět. Astra H je o pár kg těžší a motor asi dostane dost zabrat. Janak ja jsem plně spokojen a za ujetých bezmála 23 000 km nadměrná spokojenost. Max. dosažena rychlost tachometrová 210 km / hod ( podle GPS 192 km ), ale je to nad hranicií možností vozů. Jinak do 160 km / hod i se zapnutou klimou a na dálnici, v pohodě. V kopcovitám terénu např. Tatry SK je zapotřebí motor neustále v sempertinách drzet ve 3000 - 3500 ot. a potom je motor zivý. No mě prostě tento motor naprosto vyhovuje, jen bych uvital 6 rych. prevodovku 160 km / 5000 ot. Jinak jsem mluvil s vlastníky motoru Twinport a to jak s 1.4 16v tak s 1.6 16v a tyto motory už nežerou olej jak tomu bylo v minulosti a to už někteří se blíží k ujetí 200 000 km, tak že se konečně Opel zapracoval na motorech.

Jinak pro úplnost závěrem, motor 1.4 16v Twinport je veskutečnosti předělaná 1.2 16v co se také montuje do Corsy. jinak tento motor je od společnosti FIAT a je to i napsáno ve velkém technickém průkazu.

Můj náror, určitě bych do Astra H uvažoval nejméně o motoru 1.6 16v .


Male shrnutí k motoru 1.6 16v Twinport
¨
U tohoto motoru se musí měnit rozvody co 60 000 Km a nebo 4 roky, to se mi zda strašně brzo. jiné automobylky výmenu maji při 90 - 120 000 km.

Možná bych ještě dotal, že motor 1.4 16v Twinport na vonoběch je oněco málo hnučnější než 1.6 16v Twinport. Přisuzuji to přávě uvedenému řetězu v motoru. Dále pokud začne tést vodní pumpa, tak sa se právě nachází pod řetězem a bude nutná demontáž. To jen tak na dodání informací. Co se týče kotoučových brzd apod. Pokud se bude jednat o Astru H, co bude úrčená pro německý trh, určitě kotouče v zadu budou od určité výpavy. Pokud bude úrčena pro český trh, budou tam bubny.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Uživatelský avatar
sladas opc
Příspěvky: 1762
Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4

Příspěvek od sladas opc »

cose týka tech brzd tak nevim podle ceho soudíš že vzadu bubny je to možny ale když se podivam do katalogu elit,ferodo nebo autokelly tak tam v sortimentu nenajdeš bubny pro zadní napravu,jen kotouče,tak nevimco jsem obvolaval servisy jak srba servis tak autostaiger tak nikde nedokazali rict presne ale spios se priklaneli ke kotoučum,ale jak rikam nerekli to na 100%
Opel Astra OPC
pajinus
Příspěvky: 31
Registrován: 05 kvě 2008, 14:27

Re: Motor 1.4

Příspěvek od pajinus »

pozn.: 1,6 16V 85kW, který se do Astry H montuje od faceliftu, má řetěz
Astra H Caravan 1,6 85kW, r.v.2008
tafi02
Příspěvky: 18
Registrován: 14 kvě 2008, 19:49

Re: Motor 1.4

Příspěvek od tafi02 »

ako sa to da zistit, ci tam je rozvodova retaz alebo remen - je to vidiet? mne sa tu jeden kvazi mechanik pozrel na motor a vravi - ja tam remen. ukazoval pritom na uzky plastovy kryt hore vlavo, hned vedla krytu bloku motora.
Přílohy
motor large retaz.JPG
Opel Astra 1.6 85 kW
Chcel by som zomriet kludne v spanku ako moj stryko. Nie v hroze, ako tych 40 uvrieskanych ludi, ktorych viezol za sebou v autobuse.
oplik
Příspěvky: 1
Registrován: 11 kvě 2008, 23:43

Re: Motor 1.4

Příspěvek od oplik »

Opel Astra H 1,4 s motorem Z14XEP má řešen rozvod řetězem. Výkon motoru je 66kW. Co se týká brzd tak ve předu i vzadu jsou kotoučové brzdy. Vlastním 1,4 háčkovou astru a s motorem jsem velmi spokojen. Je spolehlivý, s minimální údržbou. Pro běžný provoz je motor dostatečný. Palubní počítač mi ukazuje průměrnou spotřebu 6,5 l.
Uživatelský avatar
sladas opc
Příspěvky: 1762
Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 1.4

Příspěvek od sladas opc »

To Oplik:jsem zvědavej co tam budu mit ja za brzdy nejsou schopni mi rici ani kolik bude mit kolo sroubu jestli 5 nebo 4 a nebo jestli i vzadu kotouče a to jsem obvolal servisy po cele ČR.Čekam na opel astra gtc 1.4 16V
Opel Astra OPC
Uživatelský avatar
Astra - R@SAG
Příspěvky: 94
Registrován: 04 kvě 2008, 15:41

Re: Motor 1.4

Příspěvek od Astra - R@SAG »

oplik píše:Opel Astra H 1,4 s motorem Z14XEP má řešen rozvod řetězem. Výkon motoru je 66kW. Co se týká brzd tak ve předu i vzadu jsou kotoučové brzdy. Vlastním 1,4 háčkovou astru a s motorem jsem velmi spokojen. Je spolehlivý, s minimální údržbou. Pro běžný provoz je motor dostatečný. Palubní počítač mi ukazuje průměrnou spotřebu 6,5 l.
Tak to mě podrž, jak jsem objednával Astru Classic II, tak mi bylo řečeno že palubní PC nelze k tomto motoru dodat, že to neumožňuje motor. Jak vydím tak je to možné, jen v oplu chcou vydělat a proto to nabízí jen u 1.6 16v Twinportu.

Jen by mě moc zajímalo zda by to šlo dodělat :idea: :idea: :idea:
Předešlé vozy: Opel Astra F 1992 - 1.4 8v / Opel Astra G 2006 1.4 16v Twinport
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
http://astra-rasag.maweb.eu - vše o Opel Astra G / H / J
Odpovědět




TOPlist