Stránka 1 z 1

Odpojení konektoru EGR

Napsal: 21 dub 2011, 20:25
od Georgeisin
Nejsem moc technicky zběhlý, a proto se ptám, co se stane po odpojení konektoru EGR ventilu (1,7 cdti)? U vyplého motoru by měl být v pozici zavřeno. Rozsvítí se kontrolka? Nějaký nouzák? Pojede auto normálně?

Díky

Re: Odpojení konektoru EGR

Napsal: 21 dub 2011, 20:45
od swabel
Nie, ak nebudes startovat, tak sa nic nedeje. Preistotu nedavaj ani kluc do prvej polohy.

Re: Odpojení konektoru EGR

Napsal: 21 dub 2011, 20:49
od Georgeisin
No myslím samozřjemě, že ho odpojím, a pak nastartuji :mrgreen: . Asi jsem to špatně napsal, co se pak stane. Auto pojede a po čase spadne do nouzáku?

Re: Odpojení konektoru EGR

Napsal: 21 dub 2011, 21:37
od Oťas
Po nastartování ti nic hlásit chybu nebude, ale pokud se dostaneš po zahřátí do režimu, kdy by měl otevřít ti to vyhodí chybu.....nic neodpojuj. ;)

Re: Odpojení konektoru EGR

Napsal: 21 dub 2011, 21:44
od Georgeisin
No jestli jde jenom o žlutou kontrolku na palubce, tak se to asi dá přežít. Jiné omezení tedy nenastává? Je fakt, že to tady asi nikdo nezkoušel, asi to zkusím :), poškodit bych snad nic neměl, maximálně tam ten konektor šoupnu zpátky.

Re: Odpojení konektoru EGR

Napsal: 21 dub 2011, 21:59
od Oťas
nezmění se nic..... do nouzáku to nepůjde, jen s rozsvítí kontrolka spalin.

Re: Odpojení konektoru EGR

Napsal: 22 dub 2011, 18:20
od Georgeisin
Tak jsem dneska vyzkoušel jezdit s odpojeným konektorem EGR. Kontrolka se rozsvítila okamžitě a auto bylo bez výkonu. Auto jelo stejně špatně, jak se mi to občas stává a to je taky důvod proč to tady řeším. Po zapojení EGR bylo vše ok.

Tak nevím co s tím.

1/ buď byl EGR při vyplém motoru v pozici otevřeno a tak zůstal. Nevím tedy, kdy by měl být na 100% zavřený?

2/ Co to může znamenat, že auto s odpojeným EGR je trvale bez výkonu? Přesně tento stav pociťuju občas normálně se zapojeným konektorem.

Díky za rady

Re: Odpojení konektoru EGR

Napsal: 22 dub 2011, 21:21
od Georgeisin
Kromě toho konektoru, který ovládá ten elektromagnet do EGR ústí ještě taková malá hadička, nemusí se odpojit i ta, aby byl kompletně vyřazený? Já měl za to, že otevírání a zavírání se děja čistě elektronicky, na co je tam ale ta "možná podtlaková" hadička.

Normálně na mě v servisu koukaj jak na blázna. Vyměnit celý EGR anebo nic. Mě štve, že nejsem z Moravy, mi přijde, že tam je plno šikovnejch týpků za kterými by se dalo dojet a za 2 hodiny by to bylo hotový :( .

Re: Odpojení konektoru EGR

Napsal: 22 dub 2011, 23:01
od Mazety
při rozsvícený kontrolce autíčko s klíčkem jede vždy na nouzový režim ;)

Re: Odpojení konektoru EGR

Napsal: 23 dub 2011, 06:19
od Georgeisin
Díky, v tom případě je to jasný. Oťas psal, že by to do nouzáku jít nemělo, proto jsem to zkoušel :). Tak zase o zkušenost navíc. Tak se asi pustím sám do čištění EGR. Vyndat ho asi zvládnu, jen se bojím vyndavání toho selenoidu, abych ho při tom nezničil.

Zdar