Vojtavojta krasavice

Odpovědět
Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od vojtavojta »

No,jasne mi neni nic :?: .Ale diky za info,predam dal kamosovi elekrikarovi 8-)
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
Reklama
 

Stan.
Příspěvky: 1519
Registrován: 16 pro 2010, 18:58
Bydliště: Jižní Čechy

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od Stan. »

Vojto zkus, zda podle shéma od Skrolanta bude napětí na svorkovnici odporů při zapnutém 1° ventilátoru (když ostatní fungují). Na svorkovnici u odporu je to Pin č.4 = 1 poloha a je to oranžový vodič. Pokud naměříš napětí (+zkoušečkou), tak to bude odpor. Přepínáním na vyšší polohu ventilátoru se postupně vyřazují odpory.
Pin č.1 = 2 poloha fialový vodič
Pin č.2 = 3 poloha modrý vodič
Pin č.5 = 4 poloha zelený vodič
Pin Č. 1P (B) je již + červený vodič přívod na motorek topení
Astra H Z16XEP HB 10/2006 / Astra F X16SZ HB 5/1993
Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od vojtavojta »

Dekuji a predam dal 8-)
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od vojtavojta »

Tak po tezkem boji,se mi podarilo vytahnou predradny odpor (strasne malo mista pro ruky) a zjistil jsem zajimavou vec. Propalil se vinuty odporovy dratek,ktery zodpovida za funkcnost 1-ho stupne klimy a tepelna pojistka,ktera by mela tomu zabranit je o.k.,protoze ostatni rychlosti jedou. Na fotkach je videt jak je to prerusene.
Přílohy
DSC02039.JPG
DSC02036.JPG
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od vojtavojta »

Udelal jsem nove vinuti,vymenil a uz foukame ;).
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
pueblo
Příspěvky: 1277
Registrován: 02 říj 2009, 13:41
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od pueblo »

Vojto a z čeho jsi udělal nové vinutí? Co je to za drát - materiál?
Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od vojtavojta »

To nove vinuti jsem udelal z odporoveho dratu. Ten puvodni mel silu 0,6mm,tak jsem sehnal stejny a udelal jsem presne stejny pocet vinuti (14). Namotal jsem to na 7mm kulatinku,takze je to uplne stejny kus jak ten puvodni.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
Uživatelský avatar
hazmec
Příspěvky: 670
Registrován: 31 srp 2011, 11:37
Bydliště: Brno - Jih

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od hazmec »

2xVojto Obrázek . Nechceš udělat nějaký návod do sekce návody, jak na to? Zlatý český ručičky nevymřely.
Opel Astra H Caravan 1,7CDTi 74kW Z17DTH 2/2005 Elegance
http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=41&t=3557
OPCOM China Clon
Uživatelský avatar
Skrolant
Příspěvky: 523
Registrován: 27 pro 2011, 09:55
Kontaktovat uživatele:

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od Skrolant »

Vojto obdivuji tvou odvahu, že nemáš strach z požáru vozidla. Není důležitý stejný počet závitů, ale celkový odpor vinutí. Také se obávám, že jsi nedokázal udělat původní bodový svár vinutí do kontaktu. Největší ztráty na tomto rezistoru jsou na první stupeň - vyvine největší ztrátové teplo - a to takové, až se Ti přepálilo původní vinutí. Ochranná klec kolem vinutí a umístění do proudu vzduchu ventilátoru má svůj význam.


Nicméně co shoří neshnije :mrgreen:
Only Flying Is More Beautiful, Pure Passion - OPC
ZAFIRA B OPC - Modrý deník
Uživatelský avatar
vojtavojta
Příspěvky: 3778
Registrován: 14 dub 2010, 18:41
Bydliště: Vsetín

Re: Vojtavojta krasavice

Příspěvek od vojtavojta »

Vubec nemam strach. To puvodni vinuti je ochycene v vylisovanych kapsickach na vyvodech konektoru a potom nejak mechanicky zamackle. Ja to svoje jsem udelal co se tyce celkove delky dratu (pocet zavitu je dulezity,protoze pokud nebude stejny jak v orginale tak se zmeni delka dratu a tim padem celkovy odpor vinuti),venkovniho prumeru vinuti,jak poctu vinuti a prumeru odporoveho dratu,na chloup stejne jak to puvodni. Ja uchyceni jsem nahradil mini sroubkama na ktere jsem uchytil "fousy" vinuti a do predem pripravenych otvoru prumeru 3,2mm jsem to pritahnul k vyvodu konektoru.
Pises ze se tam vytvari hodne tepla co je logicke,protoze je tam nejvetsi odpor ale proc neodesla predtim tepelna pojistka??? To mi jaksi neleze do hlavy.
Astra H 1,6 16V 77kW 10/2005
OP-COM
Odpovědět




TOPlist