Je zbytecne citovat posledni prispevek.
Jinak nevim ktere mas ty. Ja mel DEPO. Jeste to dela SONAR (coz je myslim to same co DEPO jen pod jinou znackou). A mozna sem to videl jeste pod jednou znackou.
1) Verim, ze pokud tam mas Xenonovy HIDky, tak svetelnost ujde. Se zarovkou, na kterou je svetlomet homologovany to sviti velmi bidne. Zarovky kupuju jen kvalitni. Co jsem s tim laboroval, tak problem svetla je i ten, ze je zarovka ve svetlometu spatne umistena. Vetsinu svetla zastini clonka. Castecne se to dalo zlepsit vychylenim zarovky mimo osu podlozkou (mam video), ale i tak sviti spatne. Xenonova vybojka, ktera ma 2x vetsi svitivost nez zarovka tuhle nevyhodu potlaci. navic na vybojce vyzaruje svetlo z vetsi plochy, nez zarovka s vlaknem a clonka asi tolik svetla nezastini.
2) Jak mas parkovacky vyresene? Ja uvazoval o umisteni klasicne w5w do paraboly dalkovych, tak jak to maj origo svetla, ale bal sesm se vrtani do pravaboly, ze by praskla. Kazdopadne jakykoliv zasah svepomoci do svetlometu neni pripustny. Ma se provozovat tak jak byl homologovan.
3) Parabola mela proste jinou ohnickovou vzdalenost nez origo helly. Tim padem oproti puvodnim svetlum, ktera sviti spis do dalky (dalkove svetlo) na silnici tyhle svetla svetlo roztahuji hodne do stran a osvecuji vetsi plochu mene svetlem. Me to prijemne nebylo.
Schvalne jsem to zkousel v noci s jednim svetlem origo a jednim timto a rozdil byl zcela evidentni. Netvrd me ze ne.
4) Jeden spodni uchyt me upadl v krabici pri prevozu. Dalsi horni me zustal v ruce kdyz jsem za nej svetlo vzal a druhej horni se ulomil proste sam. Kdyz jsem montoval svetlo tam byl OK a o par mesicu pozdeji koukam, ze se svetlo hybe a uchyt ulomenej. Cetl jsem to uz od vice lidi, ze jim uchyty upadali.
5) Ano. Menim podbehem a bezproblemu to mam vymenene behem 2 minut. Blbe se meni u origo helly dalkove zarovky z motoroveho prostoru. Je tam malo mista a jedou me upadala zarovka do svetla a muselo ven i origo. Potkavaci ale jsou naprosto bez problemu.
U tech angel eyes se me to nepovedlo nikdy.
Jednak ty ctyri zarovicky co podsvecuji krouzek drzi bidne v objimce a draty co od nich vedou se motaj pod prsty, takze jsem si vzdycky nejake vytahnul z objimek. Uz sem tam chtel ty zarovicky vlepit natvrdo.
Navic je ta zadni cast svetlometu o neco delsi nez u origo a je tam kvuli tomu min mista. Co bylo ale nejhorsi byla ta kryci guma. Byla mala a tuha. Velmi blbe se nasazovala zpatky i na vyndany svetlomet obouma rukama. Zkousel jsem ji tam jednou dostat podbehem, ale asi po 10 minutach me dosla trpelivost a svetlo slo ven.
Ale na druhou stranu jsem se diky temto svetlum naucil rychle odmontovat naraznik a svetlo. Zvladal jsem vymontovat svetlo do 10 minut. To jsem s origo svetlama nemusel.
Nevim kde vsude ma hella tovarny, ale jedna stoji treba zrovka kousek od Prahy.
Jinak ze s tim nemas ty problem je jasny. Ze nema ani STK a organi je jen otazka toho na koho narazis.
Spousta lidi jezdi s HIDama v parabolach a prochazi jim to. Nekdo i projde pres STK. Byt to tam ale mesi.
Kamos mel DEPA s coskou na Golfu IV a mel v tom HIDy a normalne ho staveli v Praze na Vaclavaku a kontrolovali zda ma ostriky atd.
ja uz se taky setkal s nahodnou silnicni kontrolou, kdy prislusnik ve tme zkoumal baterkou homologacni znaky na svetlometu zda je homologovany pro xenon a kontrolovali automaticke nastaveni vysky svetlometu atd. Moc dobre vedeli co je treba kontrolovat.
Xenon ma byt ve svetlometu k tomu urcenem. Mas mit automatickou nivelaci a ostriky. Ne vsichni prislusnici na to hazou bobek.