 
 Konečně vidím i počítadlo kilometrů a teplotu si zobrazím v jiném okně displeje....SUPER!
 
  
   
  

 Díky Pepanovi.
  Díky Pepanovi.
ve drtivé většině případů se nemusí nic ořezávat, ale někdy je spasování hodně nepřesné a diag. zásuvka je „natlačená“ k tomu plastovému úchytu tak, že je problém. Měl jsem tady např. A-H, kde byl problém připojit Tech2.power2 píše:Nějak mi ale nepasuje do zásuvky. Odřezával ten plast někdo u astry a nebo to mám jen já? Já myslel, že se u astry nic řezat nemusí
musíš udělat sekvenci zap./vyp. zapalování (viz. příručka) a v tvém případě musíš nasimulovat vytažení klíčku otevřením-zavřením dveří. MKJ musí po zasunutí do zásuvky udělat detekci typu vozu AH,ZB / VC a potom detekci přítomnosti jednotek (ECC, REC, PAS, Ident DISP, atd..) a k tomu potřebuje dva cykly vyp-zap. Tím vyp. myslím kompletní vypnutí auta a uspání všech jednotek.power2 píše:A jinak když tam mám zašedlý volby viz obrázek, znamená to, že se nenakonfigurovala jednotka správně?

 pepane ty bys měl dostat nobelovku
 pepane ty bys měl dostat nobelovku  za to co tady vyrabíš
 za to co tady vyrabíš 
| Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |