Příspěvek
od Destroyer » 23 črc 2010, 12:51
Cyllone, ty kluku ušatá. Mam H ve verzi Sport, což znamená, že už z výroby mám snižený podvozek asi o 15 mm a malinko tvrdší nastavení, motor Z19DTH a stejná kola jako ty. No a přesto všechno, když SPORT zapnu, jde rozdíl v nastavení poznat dobře a to, jak na poslovači řízení, tak i na zkrácení chodu plynového pedálu. Zkus si projet nějaký úsek cesty, kde není provoz a který dobře znáš, několikrát ve standartním nastavení, kde by to mělo komfortně zahoupat (podle mě si výrobce u H se sytémem IDS plus mohl dovolit komfortnější nastavení podvozku než u H bez IDS plus - zkoušel jsem to na svém voze a na H mého tchána, který IDS plus nemá). A poté to zkus se sportovním nastavení a měl by si pocítit při přejezdu nerovnosti tvrdé zabušení a výrazné kopírování vlnité silnice.
Astra H, Z19DTH, 2005
Pneuservis, autoservis, autodiagnostika. Nastavovací prvky časování rovodů pro většinu modelů značky Opel. Originální náplně, originální a aftermarketové díly se slevou pro členy tohoto fóra.