
Napadlo by někoho čím by to mohlo být? Uvítal bych i tip na nějakého Opel specialistu v Praze nebo Středních čechách, spoléhal jsem na Opel, ale tam mě docela zklamali. Díky všem.
to je normálnípetrz píše:500 stupňů naměřeno na diagnostice Bosch a to na obou čidlech ve výfuku, ne na turbu. Ještě doplním, že na těch 500 stupňů to vyskáče jen při ostřejší jízdě
a to takypetrz píše:při jízdě v klidu na spotřebu naměřeno standartních 300 stupňů.
Mechanik mi tvrdí, že to normální není, ale hádat se nebudu, jelikož nejsem odborník. Nějaký nápad, proč to při odpojeném DPF jede jak má? Filtr je dle TECH čistý, regenerace se spouští normálně sama každých cca. 800 km. Zkoušel i spustit regeneraci přes diag a taky proběhla normálně, kdyby bylo nějaké čidlo v háji, tak se prý regenerace ani nespustí.PepaS píše:to je normálnípetrz píše:500 stupňů naměřeno na diagnostice Bosch a to na obou čidlech ve výfuku, ne na turbu. Ještě doplním, že na těch 500 stupňů to vyskáče jen při ostřejší jízdě
a to takypetrz píše:při jízdě v klidu na spotřebu naměřeno standartních 300 stupňů.
Mauro píše:Mam Zafiru s tim samym motorem, najezd 188.000 km. K turbu co netahne Ti asi nereknu nic, zvlast kdyz je i po repasi, ale jet na 6° rychlosti 80 km/h, a chtit po motoru, aby mel i silu, zni spise jako vtip. Tu ma totiz smysl radit az od 100km/h nahoru, jen na udrzeni rychlosti pri nizkych otackach, nebo volne zrychlovani treba na dalnici.
Jinak teda, vsimam si posledni dobou, jak cim dal vic lidi podtaci motory ve svych autech. Netusim, jestli proto aby usetrili, nebo jen nerozumi mechanice a dejum v motoru.
Nevim, jestli ho uz ted maji i osobni auta, ale prispiva k tomu i radici asistent. To je naprosta zhuverilost!![]()
Kdyz jedu v sanite, (Ducato, aktualne najeto 2800 km) a zrychluju, asistent na me z palubky blika sipkami a napisem SHIFT. Kdybych radil podle nej, jedu 50 km/h uz se zarazenou 5°...![]()
Tomu zelenemu inzenyrovi, co rozhod o takovemto nastaveni, bych narval kaktus do zadnice!
Mam jeste jeden dotaz. Kdyz jedes jak ty rikas ostreji, a pak zastavis, vypinas hned motor?
wiki133 píše:petrz: neviem možno strelím na slepo ale napadlo ma nebudeš mať zhnitý koncový tlmič? Odtrhnuté prepážky môžu blokovať prechod spalín. Keďže píšeš že ak odpojil výfukový systém pred DPF tak to šlo normálne.
Mauro: máme na firme logana MCV s najdlhžšou diaľničnou prevodovkou a ako ten asistent radenia je total chujovina bliká to jak uderené a pri 45km/h pýta4ku a ide skoro len na 1000otáčkach (auto trpí jak hovado). Pritom tá prevodovka 4ku potrebuje pekne až pri nejakých 65km/h na tacháči.
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |