 Takže: O životnosti pôvodných dosluhujucich motorov od opla 2.0 a 2.2dti a pod. je popisana hodne ako aj o praskani kľuk
 Takže: O životnosti pôvodných dosluhujucich motorov od opla 2.0 a 2.2dti a pod. je popisana hodne ako aj o praskani kľuk  tak by ma v tejto súvislosti pri planoch do buducna ked mi rupne kľuka druhy krát či sučasna motorizacia počnuc 1,9-kou a končiac 2.0-kou v cdti je v vytrvalosti na tom lepšie? Zaujimaju ma skôr rekordmani na fore ktorý maju natočeno viac ako 200tkm a pripadne či už bolo u toho to motora zaznamenanie ulomenia kľuky tak ako je to bežne u staršej rady kde to puka už od 250tkm a vynimočne to občas prežije aj 400tkm. Prosim o vyjadrenie sa k tym to motorom o ktorych nemam ani šajny
 tak by ma v tejto súvislosti pri planoch do buducna ked mi rupne kľuka druhy krát či sučasna motorizacia počnuc 1,9-kou a končiac 2.0-kou v cdti je v vytrvalosti na tom lepšie? Zaujimaju ma skôr rekordmani na fore ktorý maju natočeno viac ako 200tkm a pripadne či už bolo u toho to motora zaznamenanie ulomenia kľuky tak ako je to bežne u staršej rady kde to puka už od 250tkm a vynimočne to občas prežije aj 400tkm. Prosim o vyjadrenie sa k tym to motorom o ktorych nemam ani šajny  , dakujem!
 , dakujem! 

 ale nič z toho asi všeobecne neplati pre staru astru 2,0dti!
  ale nič z toho asi všeobecne neplati pre staru astru 2,0dti!  
  