1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V

Odpovědět
maestro99
Příspěvky: 41
Registrován: 29 úno 2012, 12:45
Bydliště: Liptovský Mikuláš

1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V

Příspěvek od maestro99 » 27 čer 2012, 22:24

Zdravim Vas,
chcem sa Vas opytat aky je rozdiel medzi tymito dvoma motormi. Ktory je viac kazivy? Je menej kazivy ten 8 V alebo ten 16 V? dakujem za odpoved

Reklama
 

Uživatelský avatar
milosh
Administrátor
Příspěvky: 6143
Registrován: 02 kvě 2008, 21:03
Bydliště: Ústecko

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V

Příspěvek od milosh » 27 čer 2012, 22:30

8V, vetsina clenu zde si jej prave proto kupovala 8-)
SLEDUJ MŮJ OPEL YOUTUBE KANÁL ať ti neutečou nová videa, která budou letos pravidelně vycházet

maestro99
Příspěvky: 41
Registrován: 29 úno 2012, 12:45
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V

Příspěvek od maestro99 » 27 čer 2012, 22:42

a v com je lepsie ak smiem vediet? ake ma vyhody oproti 16 V?

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V

Příspěvek od destroyer_svk » 27 čer 2012, 22:56

Nema virive klapky v sani - hlavny konstrukcny rozdiel.
Ono staci tu trocha pohladat a mas citanie na cele vecery. ;)

http://lmgtfy.com/?q=opel+astra+h+Z19DTJ+virive+klapky+

Btw. nebol si to nahodou ty co si pred casom predaval taku astru (1,9) alebo sa mi to len zda ?
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

maestro99
Příspěvky: 41
Registrován: 29 úno 2012, 12:45
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V

Příspěvek od maestro99 » 27 čer 2012, 22:59

jasne....som to ja :-) ale vyzera to tak, ze si ho nechavam :-) nikto to nechce :-) a neviem preco :-)

Uživatelský avatar
destroyer_svk
Příspěvky: 687
Registrován: 08 úno 2011, 21:22
Bydliště: Galanta - SVK

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V

Příspěvek od destroyer_svk » 27 čer 2012, 23:05

No podla toho inzeratu co mas na nete musis mat Z19DT cize 8V ked je to 3/2007,lebo Z19DTJ sa vtedy uz nerobil.
Ak nemas DPF,teoreticky by si mal mat jednu z najspolahlivejsich motorizacii.
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX

maestro99
Příspěvky: 41
Registrován: 29 úno 2012, 12:45
Bydliště: Liptovský Mikuláš

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V

Příspěvek od maestro99 » 27 čer 2012, 23:07

mam DPF filter....ale si myslim, ze to nie je nejaky problem....vypaluje sa a ak sa pos....dam ho von. takze tieto motory su najspolahlivejsie? a vidis, nie je o ne nejaky zaujem. ktovie preco :-)

Uživatelský avatar
Frydex
Moderátor
Příspěvky: 2755
Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
Bydliště: Ostrava jak Cyp
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 CDTi 88 KW 8V vs 1.9 CDTi 88 KW 16 V

Příspěvek od Frydex » 27 čer 2012, 23:11

Určitě je to bych řekl nejpovedenější z Fiaťáckých dieslů 8-) Buď rád, že máš ten. Filtr není problém, u těchto motorů se vypaluje kolem 800km a víc, podle ježdění město/ dálnice....
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...." Obrázek

Odpovědět