Stránka 1 z 2

Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 17 bře 2011, 22:08
od dark
Zdravim,
mám takový problém. Všiml jsem si, že mám dunivější zvuk výfuku a od té doby aby mi auto fakt zatáhlo musí dosáhnout cca. 2500 ot/min. Do té doby je to takové líné a pak to vystřelí zatáhne a jede jak má. Mám vykuchaný DPF, tlumič výfuku, EGR vyčištěný, těstnost výfukového potrubí taky OK. Mám podezření na ucpání katalyzátoru.

Nebo čim by to mohlo být ?? Budu vděčnej za každý rady :/

Re: Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 18 bře 2011, 13:23
od swabel
Ako si cistil EGR? Mal si ho kompet rozobraty? Premazany aj selenoid vo vnutri???

Re: Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 18 bře 2011, 20:30
od dark
Odšrouboval jsem EGR, který drželi čtyři šrouby jakoby ze zadu, a dva šrouby nahoře, rozdělal vyčistil, pak vyčistil to sání tam to bylo zasraný, tam kam sem došáhl a tim jsem to bral za vyčištěný.

https://www.opel-astra-h.cz/cisteni-agr-egr-ventilu/ takto

Re: Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 18 bře 2011, 22:39
od jupaza
ešte si mal dať dole aj klapku a vyčistiť kanáliky aj pod ňou

Re: Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 19 bře 2011, 20:24
od dark
nevim kde přesně myslíš ?

Re: Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 19 bře 2011, 21:02
od pmo
dark píše:Odšrouboval jsem EGR, který drželi čtyři šrouby jakoby ze zadu, a dva šrouby nahoře, rozdělal vyčistil, pak vyčistil to sání tam to bylo zasraný, tam kam sem došáhl a tim jsem to bral za vyčištěný.

https://www.opel-astra-h.cz/cisteni-agr-egr-ventilu/ takto
z tvého popisu jsem pochopil že jsi solenoid nečistil. Největší problémy dělá právě tento zarezlý a zadřený el. magnet, ke kterému se dostaneš až po odšroubování 4 šroubů torx a oddělení el. magnetu od samotného EGR ventilu(po jeho vymontování z auta).Tento el magnet pak vyčisti dle tohoto návodu http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=6318

Re: Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 19 bře 2011, 22:08
od jupaza
toto
Obrázek
Klapku odmontovať a vyčistiť kanáliky čo sú priechodné z EGR-ka do vlastnej klapky a kanáliky pod klapkou

Re: Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 19 bře 2011, 22:11
od swabel
Tak tak, ak si neprecistil selenoid vo vnutri EGR, tak to bude kamen urazu!

Re: Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 20 bře 2011, 10:10
od dark
Mám si při čištění klapek sání a kanálků dát na něco pozor ? Bez koupeného nového tesnění tu část připevněnou torxem asi nemám otevírat, že ?

Nejlepší pomucka připravek na vyčíštěné toho selenoidu ?

Re: Zatáhne až ve vyšších otáčkách

Napsal: 20 bře 2011, 11:32
od swabel
jemny brusny paier a trebars silikonovy olej