1,7 vs. 1,9
Re: 1,7 vs. 1,9
aj mne sa 1,9 88kW pozdava najviac, taky spravny pomer vsetkeho, nemyslim zeby bola spotreba nejak vela odlisna.
len bohuzial vonku ich neni, takze ostava len moznost 1,9 74kW a nacipovat na 88. tak to asi budem chciet urobit.
len bohuzial vonku ich neni, takze ostava len moznost 1,9 74kW a nacipovat na 88. tak to asi budem chciet urobit.
- Reklama
Re: 1,7 vs. 1,9
Já když jsem kupoval astru, tak motorů 1.9 88kw bylo velké množství.
Je to motor převzatý od fiatu s dalšími úpravami od opelu, který patří mezi velice povedené diesely. 1.7 je snad od isuzu ale nejsem si jistý.

[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1,7 vs. 1,9
Ano, 1,7 je japonský ISUZU a 1,9 sou taliáni...
Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

Re: 1,7 vs. 1,9
Z17DTL, Z17DTH Isuzu se vstřikováním BOSCH
Z17DTJ, Z17DTR, A17DTJ, A17DTR Isuzu se vstřikováním DENSO
Z19DTx motor Fiat GM (společný vývoj v korporaci FGP) se vstřikováním BOSCH
Na provoz je samozřejmě výhodnější a levnější BOSCH oproti DENSO. Může se zdát, že je problémovější BOSCH, ale je zřeba vzít v úvahu, že se tyto motory začaly montovat v roce 2004 oproti motorům se vstřikováním DENSO, které přišly do aut až v druhé polovině roku 2007, kdy se láme modelový rok 2007/2008. Tyto motory tedy nejsou tak poruchové, protože mají menší nájezd km. Ale už i u nich se objevují první problémy se vstřiky a regulátory tlaku paliva.
Protože auta jsou čím dál víc složitější a díky tomu opravy nákladnější, je třeba koupi a výběr auta i motorizace dobře zvážit. Může se stát, že člověk koupí relativně levné ojeté auto u kterého mohou složitější opravy dosáhnou až poloviny jeho ceny.
A bude hůř. Kolikrát za týden slyším: "zlatá stodvacítka, tam jsem si všechno udělal sám a za pár korun". Myslím ji pořídíme a budeme ji půjčovat. Zákazníci se líp rozpomenou na ten komfort, který měli u auta, kde si všechno udělali sami
.
Z17DTJ, Z17DTR, A17DTJ, A17DTR Isuzu se vstřikováním DENSO
Z19DTx motor Fiat GM (společný vývoj v korporaci FGP) se vstřikováním BOSCH
Na provoz je samozřejmě výhodnější a levnější BOSCH oproti DENSO. Může se zdát, že je problémovější BOSCH, ale je zřeba vzít v úvahu, že se tyto motory začaly montovat v roce 2004 oproti motorům se vstřikováním DENSO, které přišly do aut až v druhé polovině roku 2007, kdy se láme modelový rok 2007/2008. Tyto motory tedy nejsou tak poruchové, protože mají menší nájezd km. Ale už i u nich se objevují první problémy se vstřiky a regulátory tlaku paliva.
Protože auta jsou čím dál víc složitější a díky tomu opravy nákladnější, je třeba koupi a výběr auta i motorizace dobře zvážit. Může se stát, že člověk koupí relativně levné ojeté auto u kterého mohou složitější opravy dosáhnou až poloviny jeho ceny.
A bude hůř. Kolikrát za týden slyším: "zlatá stodvacítka, tam jsem si všechno udělal sám a za pár korun". Myslím ji pořídíme a budeme ji půjčovat. Zákazníci se líp rozpomenou na ten komfort, který měli u auta, kde si všechno udělali sami

Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: 1,7 vs. 1,9
Velmi zvažuji jaký adrenalinový zážitek mám dát ženě pod stromeček a již mám jasno. Prosím o první rezervaci tohoto báječného vozu "zlatá stodvacítka" z Vaší půjčovny, prosím o zaslání dárkového poukazu s věnováním a mašličkou - zapůjčení na jeden den. Samozřejmně vrátím s plnou nádržíRomanK píše:..............A bude hůř. Kolikrát za týden slyším: "zlatá stodvacítka, tam jsem si všechno udělal sám a za pár korun". Myslím ji pořídíme a budeme ji půjčovat. Zákazníci se líp rozpomenou na ten komfort, který měli u auta, kde si všechno udělali sami.


Re: 1,7 vs. 1,9
1,9 88kW je vela v CR a SR, vonku nie.
Roman, prosim ta vies mi trosku rozviest preco je BOSH na provoz výhodnější a levnější oproti DENSO?
Dost to zvazujem, momentalne vyhrava prave tato varianta, je mi 1,9 nejak blizzsia, aj ked na druhej strane japonci su moja srdcovka - prve lepsie auto bola mazda 323F z 1,8 benzinom, a to bolo uplne ine jazdenie ako sucasne maloobjemove diezle a benziny.
Roman, prosim ta vies mi trosku rozviest preco je BOSH na provoz výhodnější a levnější oproti DENSO?
Dost to zvazujem, momentalne vyhrava prave tato varianta, je mi 1,9 nejak blizzsia, aj ked na druhej strane japonci su moja srdcovka - prve lepsie auto bola mazda 323F z 1,8 benzinom, a to bolo uplne ine jazdenie ako sucasne maloobjemove diezle a benziny.
Re: 1,7 vs. 1,9
nojo jenže japonci a diesel, to nejde až tolik dohromady. jakýpak má podíl dehet v japonsku oproti benzínu? hodně malý. to jen evropa se pomátla...
Re: 1,7 vs. 1,9
podiel - nepodiel, ale su sikovny, a uz to vyzera tak, ze aj tie diesle im celkom idu.
nemam rad predsudky, a faktom je, ze 1,7 isuzu je dobry.
nemam rad predsudky, a faktom je, ze 1,7 isuzu je dobry.
Re: 1,7 vs. 1,9
Naprostá pravda u japonce bych se benzinu neobaval, ale diesel od japonce tomu už bych nevěřil. Nevím jak isuzu. Isuzu může mít dobré zkušenosti, ale např od hondy bych si diesel nekoupil, protože hodna dává diesely až posledních pár let a ani nevím jestli je to samovýroba a nebo jim je dodává někdo jiný...
[url=http://forum.cars.cz/opel-astra-h/viewtopic.php?f=38&t=4853]