Zdravím,
s prvními mrazíky se mi vyskytuje tato chyba. Prvně se mi to stalo v úterý ráno, kdy teplota klesla k nule. Motor nechtěl naskočit, po dlouho době přemlouvání naskočil, hodil auto s klíčem a jel na velmi omezený výkon(jako by na půl plynu). Po zahřátí, kdy moto vypnu, vytáhnu klíč a znova nastartuji, chyba zhasne a motor jede normálně. Pak byl pár dní klid a opět, když teplota je okolo nuly tak to stejné připojil jsem se na diagnostiku a vyskočilo mi toto:
P1550 - Electronic Throttle Control Reduced Power
(5A)  - Present
P1600 - Replace Electronic Control Unit (ECU)
(35)  - Present
Hodnoty z ECU při zanutém zapalování:
				
Date and time>	03/12/2019. 20:3518			
				
Workshop information:				
				
hkj				
				
				
Selected model>	2004	Astra-H	Engine	Z 16 XEP
				
Control Unit:				
				
				
Identifier: 0x0103				
VIN: W0L0AHL4845221725				
Hardware number:12222040				
Motor type: Z16XEP				
Part Number:12230740				
Software version number: 01AD3717				
Programming Date: 20080408				
Hardware key number: H000003758				
System description: DELCO0100				
Type approval number: D04004				
ECU Software version number: 19				
Alpha code: TB				
Hardware manufacturer system name: MT35E				
Software version: P1003A15				
ECU variant coding: 0x000014CD				
				
Measuring blocks information:				
				
Battery Voltage	12.4 V			
Fuel Pump Relay	Inactive			
APP at Idle Position (Accelerator Pedal Position)	Active			
APP Sensor 1 (Accelerator Pedal Position)	0.98 V			
APP Sensor 2 (Accelerator Pedal Position)	0.49 V			
Calculated Pedal Position	0 %			
TP Sensor 1 (Throttle Position)	0.98 V			
TP Sensor 2 (Throttle Position)	3.98 V			
Calculated Throttle Position	18 %			
Throttle Position	Idle			
Desired Engine Idle Speed	1 175 RPM			
Engine Speed	0 RPM			
Ambient Temperature	-4 °C			
Manifold Absolute Pressure	4.69 V			
Manifold Absolute Pressure	98 kPa			
Coolant Temperature	2.44 V			
Coolant Temperature	10 °C			
Radiator Coolant Temperature	4.60 V			
Radiator Coolant Temperature	8 °C			
Intake Air Temperature	3.87 V			
Intake Air Temperature	-2 °C			
Oil Level	Normal			
Oil Pressure 1	Normal			
Oil Pressure 2	Normal			
Engine Oil Level Status	Okay			
A/C Information Switch	Inactive			
A/C Pressure	0.5 V			
A/C Pressure	320 kPa			
A/C Cutoff Mode (Air Conditioning)	System OK			
A/C Relay (Air Conditioning)	Inactive			
Brake Switch 1	Inactive			
Brake Switch 2	Inactive			
Clutch Switch	Inactive			
Vehicle Speed	0 km/h			
Cruise Control Tip Switch	Inactive			
Cruise Control	Inactive			
Vehicle Speed in Cruise Control Range	Inactive			
EGR Valve (Exhaust-Gas Recirculation)	Inactive			
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation)	0 %			
EGR Position Feedback (Exhaust Gas Recirculation)	1.15 %			
Port Deactivation Position Sensor	1.4 V			
Fuel Tank Ventilation Valve	0 %			
Fan Control 1	Inactive			
Fan Control 2	Inactive			
Fan Control 3	Inactive			
Knock Control	Inactive			
B1S1 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 1)	Active			
B1S1 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 1)	117 mV			
B1S1 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 1)	Lean			
B1S2 O2 Sensor Heater (Bank 1 Sensor 2)	Inactive			
B1S2 O2 Sensor (Bank 1 Sensor 2)	4 902 mV			
B1S2 Air/Fuel Ratio (Bank 1 Sensor 2)	Lean			
B1 O2 Sensor Loop (Bank 1)	Open			
B1 Short Term Fuel Trim (Bank 1)	0 %
			
			
									
						
							Dlouho se startuje, jede na omezený výkon po zahřátí OK
Dlouho se startuje, jede na omezený výkon po zahřátí OK
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 179tkm
Seat Ibiza 1.4 - 161tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
			
						Seat Ibiza 1.4 - 161tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
- Reklama
 
Re: Dlouho se startuje, jede na omezený výkon po zahřátí OK
Tak je vadná řídící jednotka. Po konzultaci s ECU.de, prý to občas dělá zapalovací lišta Delphi. Pokud je chyba stále, mám jim jednotku poslat. Mám starou lištu NGK, která občas vynechávala válec. Po výměně lišty byl problém stejný. Když jsem polil řídící jednotku teplou vodou, tak vše bylo OK. Tak budu o 8700Kč chudší.  
			
			
									
						
							Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 179tkm
Seat Ibiza 1.4 - 161tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
			
						Seat Ibiza 1.4 - 161tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
Re: Dlouho se startuje, jede na omezený výkon po zahřátí OK
Tak jí kup vyhřívací dečku na ebay a máš to. Mě se taky nechce v zimě makat 
			
			
									
						
							Astra H Caravan 1,7 CDTi 81kW
Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS
			
						Škoda Fabia Combi 1,9 TDi PD 97kW-chip
Honda XL1000V Varadero
OP- COM 1.70
DELPHI
VCDS
Re: Dlouho se startuje, jede na omezený výkon po zahřátí OK
Opel Astra H 1.6 16V - X16ZEP+LPG - 179tkm
Seat Ibiza 1.4 - 161tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS
			
						Seat Ibiza 1.4 - 161tkm
Bývalé:
Opel Corsa B 1.0- X10XE+LPG - 218tkm
Opel Zafira A 1.6 16V - X16XEL+LPG - 299tkm
Peugeot 207 1.4 8V - 75tkm
Kia Picanto 1.0 - 90tkm
škoda 120LS