Právě je 16 zář 2019, 06:07





Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 29 zář 2014, 21:26 
Offline

Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Dĕčín
Ahoj lidi. Mam obrovsky problem. Dnes se mi stalo ze pri ceste do prace i z prace mi najednou zacali padat rucicky budiku a v tu chvilku mi vubec nefunguji packy, to znamena ani blinkry a ani sterace a ani klakson. Jiz se mi to v minulosti stalo ale bud to udelalo tak max 3x a prestalo to nebo stacilo vypnout motor a znovu nastartovat. Ale dnes bohuzel... delo se mi to kazdou chvilinku. Zkousel jsem i nahradni klicek a i odpojit na par minut baterku ale bohuzel to nepomohlo. Mate nejaky tip cim by to mohlo byt? Popripade nenasel by se nekdo ochotny s diagnostikou v decine nebo usti nad labem?
Projev jsem nahral na telefon, muzete kouknout v odkaze na youtube.
(!empty($user->lang['CODE'])) ? $user->lang['CODE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'CODE'))):
http://youtu.be/E4N7gcGiVxs


Moc diky za pripadnou pomoc nebo radu.

_________________
Zafira B 1,8 16v 103kW


Nahoru
 Profil  
 

PříspěvekNapsal: 29 zář 2014, 23:21 
Offline

Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Příspěvky: 906
Bydliště: Lysá nad Labem
viděl bych to na problém s jednotkou CIM. Otáčky jdou z řídící jednotky motoru přes CIM do budíků (mimo jiné), páčky a klakson jsou také připojené k CIMu. Potom by to také mohl být způsobeno zablokováním sběrnice LS-CAN některou z připojených jednotek (CIM, IPC, REC, UEC, PAS, DISP, ....). Chybové kódy by mohly napovědět...

_________________
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2014, 00:01 
Offline

Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Dĕčín
Taky jsem trosku podezrival CIM, jelikoz se mi i stava ze chci nastartovat otocim klickem a nic.. a nastartuji az treba napodruhe. Asi by to chtelo nejprve tu diagnostiku, ale do opela se mi moc nechce. Od doby co jsem mel peugeota zrovna moc autorizovanym servisum nefandim :-(

_________________
Zafira B 1,8 16v 103kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2014, 08:03 
Offline

Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Dĕčín
Znazil jsem se najit nejaky podrobny navod, jak se k CIMu dostat a co presne s nim udelat. Nemate nekdo nejaky odkaz ? Hladal jsem i zde na foru, ale postup jsem nenasel :-( dekuji za pomoc.

_________________
Zafira B 1,8 16v 103kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2014, 09:33 
Offline

Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Dĕčín
A dalsi problem. Prijel jsem po kratke trase domu, auto zamozrejme "blblo" a kdyz jsem dojel domu, zaparkoval jsem, zamkl auto a zjistil ze mi zustali svitit brzdove svetla, jakmile jsem odemknul tak zhasli :-( muze i toto souviset?

_________________
Zafira B 1,8 16v 103kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2014, 09:54 
Offline

Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Příspěvky: 906
Bydliště: Lysá nad Labem
ano, je to možné. Pokud máš problém s jednotkou nebo kabeláží nebo konektory připojenými na LS-CAN sběrnici, může se vše, cos popsal dít, opakovat... jezdit s vozem v tomto stavu je nebezpečné :shock:

_________________
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2014, 17:47 
Offline

Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Dĕčín
Zkusim zitra rozebrat, vycistit a prostrikat kontaktolem. Nemate nekdo nejake treba foto co presne to ma pod tim volantem byt? Kde presne vznikaji problemy? Kdyby byl nekdo ochotny z decina nebo usti nad labem kdo by s tim jiz mel zkusenosti a umel by to opravit, radeji bych samozrejme resil tou cestou ze si to zaplatim. Diky moc.

_________________
Zafira B 1,8 16v 103kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2014, 19:35 
Offline

Registrován: 11 kvě 2009, 11:35
Příspěvky: 906
Bydliště: Lysá nad Labem
tesyno (!empty($user->lang['WROTE'])) ? $user->lang['WROTE'] : ucwords(strtolower(str_replace('_', ' ', 'WROTE'))):
Mam dotaz, ma cenu abych se do tohoto poustel sam? Nejsem uplne nemehlo, to ne, jde spise o to, zda nemam nejak extra co pokazit nebo zda to bude jeste neco jineho nez CIM. Moc dekuji. Mam problem ze bez auta byt nemohu a zdejsim servisum vazne moc neverim. Kazdopadne dnes jsem jen povolil ty 3 srouby u volantu a povyndal ten vrchni kryt na volantu, trochu jsem tam zahybal s kabely a vypadalo to ze to u stalo. Nakonec se mi to od te doby tedy jeste 4x stalo ale vzdy to jen jednou spadlo a pak zase chvili klid... takze bud shoda nahod nebo vyrazne zlepseni.
bez vybavení (diagnostika, multimetr), servisní dokumentace (schémata vozu) a základních znalostí elektroniky to bude hledání a naslepo. Asi bych pouze zkusil odpojit konektor z CIMu (viz. foto download/file.php?id=11353&mode=view , konektor je z druhé strany), podívat se na piny, opakovaně zasunout a vysunout konektor. Víc asi bez výše citovaného nemá smysl dělat. Lokalizovat tento typ závady může být oříšek i pro zkušeného servisáka.

Také se podívej na fóru viewtopic.php?f=19&t=2391 kdo v tvém okolí má diagnostiku, a zkus se s ním domluvit na přečtení chybových kódů.

_________________
http://www.PepaS.cz - vše o češtině, slovenštině a o Modulu Komfortní Jednotky pro OPEL


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 zář 2014, 21:09 
Offline

Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Dĕčín
Ok. Moc diky za rady. I za obrazek. Kazdopadne volant zitra musi dolu. Jeste jeden dotaz, byl jsem zvykli ze kdyz se rypu v elektrice odpojoval jsem baterku ale cetl jsem ze pri sundavani volantu a cisteni CIMu to treba odpojovat neni.. mam nebo nemam odpojit baterku? Diky a snad to bude jen tim kontaktem :-(

_________________
Zafira B 1,8 16v 103kW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 01 říj 2014, 09:32 
Offline

Registrován: 06 čer 2013, 10:52
Příspěvky: 63
Bydliště: Dĕčín
Tak volant se mi sundat nepovedlo ale kdyz jsem sundal spodni kryt volantu vypada to tam jinak nez posilal PepaS. Muze to byt teda v tom jedinem konektoru co tam je, nebo bude chyba urcite jinde? Prikladam foto: https://www.dropbox.com/s/3c898rughv681md/20141001_092720.jpg?dl=0

_________________
Zafira B 1,8 16v 103kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  




cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
Naše další fóra: | astra-g.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | hyundaiclub.net | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz