tiahlo na sacom potrubi

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Kesi » 11 dub 2014, 20:20

Včera namontované zaslepené sanie. Vyskúšané. Po 50km žiadny pocitový rozdiel medzi výkonom. A konečne to ide 8-)
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Reklama
 

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Kesi » 11 dub 2014, 21:11

Pre inšpiráciu
Přílohy
20140401_111859 res.jpg
20140410_091637 res.jpg
20140410_091643 res.jpg
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
pmo
Příspěvky: 178
Registrován: 13 srp 2008, 15:06
Bydliště: Rosice

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od pmo » 13 dub 2014, 19:32

No konečně to někdo zrealizoval na Oplu a napsal o tom. 8-) Udělám to taky tak, jen jsem čekal až to někdo vyzkouší a podělí se o zkušenosti. Mám k tomu jen pár otázek.
Ovládací motorek klapek jsi namontoval zpět a chodí naprázdno? EGR máš omezený podložkou nebo plně průchozí? A výkon je skutečně beze změny i v nízkých otáčkách? Zkoušel jsi to třeba na nějaké kontrolní trase, kde jsi věděl jak to jezdilo dříve, když byly klapky ještě OK a teď?

A k montáži - dával jsi zpět pero na hřídel čerpadla? V návodech je psané, že se pero nemá dávat zpět, ale názory se různí i tady na fóru a i já nevidím důvod proč tam pero nevrátit

Předem díky za odpovědi a za rady.
Opel Astra H Caravan, 1.9CDTI 110kW, 11/2004

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Kesi » 14 dub 2014, 19:55

Samozrejme je servo na ovládanie na mieste a zapojené, len som demontoval z neho tiahlo. Pri skúške funcie cez OPcom pracuje.
EGR je čiastočne zaslepené, ale ďalší level je jeho softvérové odstránenie.
Poistné pierko som dal naspäť, názory som čítal rôzne, ale neviem prečo by tam nemalo ísť.
Čo sa týka jazdných vlastností tak mám pocit že motor je v nízkych otáčkach ochotnejší, ale to môže byť dojem, alebo len to že je čisté sanie :mrgreen:
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Signum
Příspěvky: 317
Registrován: 13 srp 2011, 18:03

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Signum » 14 dub 2014, 20:23

poistnutný klin nieje nutné dávať naspeť ,robil som to týmto štýlom podľa TIS-u min. 20X a problém nevznikol žiadny ;)
Zafira B r.v. 2007 Z19DTH - 180PS
Vectra C r.v. 2002 Y22DTR ex.
Opel Signum Z19DTH , 6At r.v. 2007-Ex
Zafira r.v. 2006 110kW-Ex
Diagnostika + programovanie vozidiel Opel - GM MDI
Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Kesi » 14 dub 2014, 20:33

Je to v podstate jedno, pretože ak tam klínok nedáš, dotiahnutý kónus určite neprešmykne.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od falconik » 15 dub 2014, 08:44

Kesi

podle me kdyby se to vzalo na brzdu bude ve spodni casti otacek dira, saje to pres oba kanaly coz pri funkcnich klapkach neni. Asi to bude trochu vic kourit, mene vzduchu ve valci na stejnou davku paliva=vic coudim takze pokud mam DPF a budu se courat hodne ve meste "muzu" mit problemy se zanasenim DPF, saturace se vypocitava podle nejakeho predem daneho modelu vypoctu. Staci zaneseny EGR, ted jsem to opet resil, zadny problem obcas auto v nouzaku po vycisteni a saturaci na 60% stale chyba, staticka regenerace a vycisteny egr a vse zase jede jak ma.
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Kesi » 15 dub 2014, 21:17

Prečo menej vzduchu? Trochu sa strácam, alebo to zle chápem. Vzduchu je tam rovnako ako pri funkčných klapkách len má iné prúdenie. Tým že je otvorené len jedno sanie tak je len rýchlejší pietok. Inak tá klapka niej vzduchotesná je to len prekážka. Je to výrivá klapka.
Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
Kesi
Příspěvky: 3014
Registrován: 25 říj 2008, 22:26
Bydliště: Košice (SR)

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od Kesi » 15 dub 2014, 21:24

Astra GTC 1,9 (110kW) No Swirl flaps. No EGR.;F 1,4 Caravan

Uživatelský avatar
falconik
Příspěvky: 413
Registrován: 28 čer 2010, 06:57

Re: tiahlo na sacom potrubi

Příspěvek od falconik » 15 dub 2014, 21:45

Kesi

odpovedel jsi si sam :D vireni, diky vireni vznika "podtlak", v nizkych otackach dochazi k vireni a tim padem k lepsimu plneni=nizsi emise, vyssi kroutici moment. Zaslepeni je reseni ale.....btw dobra prace 8-) , nechal sis nekde vyrobit zaslepky nebo zavareno???

dokonce existuje opravna sada :o

http://www.swirlrepair.com/index.html

bohuze to neresi "vymackane" klapky a jejich netesnost...pouze tahlo
Přílohy
jeste ze nam spadne jenom tahlo tohle se deje na BMW asi tak
jeste ze nam spadne jenom tahlo tohle se deje na BMW asi tak
SwirlFlapPrinciple.jpg
swirl.jpg
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....

Odpovědět