P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit High Voltage C-021
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Low Voltage C-021
P0001 Rail Pressure Low Pressure B-029
P0001 Rail Pressure High Pressure B-029
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Circuit Open C-021
P0001 Fuel Metering Solenoid Valve Powerstage High Temperature C-021
P008703 - Fuel Rail/System Pressure Too Low
Uvádím to zde proto, že jsem tyto ECN hlášky v seznamu nenašel.
Vzhledem k zimě - ráno bylo dle auta -12°C, bych to tipoval na zatuhlou naftu, ale mám nalitý zimní VIF. Při pár několikavteřinových jízdách, abych doskákal aspoň pryč z hlavní silnice byl někdy před nastartováním slyšet nepravidelný zvuk palivového čerpadla. Jinak již delší dobu mám chybu P1180 fuel temperature sensor errors, tak je možné, že mi nehřeje palivový filtr (teplotní senzor paliva je v palivovém filtru). Až se přes den oteplí, tak zkusím odjet ze zákazu vjezdu

Drobný dotaz: dle schématu palivové soustavy motoru Z19DTH je ve voze palivové čerpadlo umístěné u nádrže a další čerpadlo (vysokotlaké pro common rail) je někde u motoru za palivovým filtrem. Při zapnutí zapalování je běžně čerpadlo slyšet (pohon elektromotorkem). Dle schémat čerpadlo common railu napájení nemá, tak odhaduji, že je poháněno motorem přes řemen. Jak je tedy možné, že je zvuk čerpadla po zapnutí zapalování slyšet ze předu?