Opel Insignia se ještě ani neprodává, ale už byla zachycena jeho ostrá verze s klasickým označením OPC. Vozy s tímto označením jsou známé svým vysokým výkonem, až tuningovým vzhledem a neurvalým chováním. Je se na co těšit? Pojďme se podívat na nějaké informace.

By samothe
Automobil byl velmi pečlivě zamaskován, takže o designu se zatím můžeme jenom přít. Ale jeho kolegové Astra OPC a Corsa OPC vypadají velmi divoce, takže tohle určitě nebude žádný beránek. Naopak svou sílu bude hezky křičet do světa. Co se tedy bude skrývat pod kapotou? K dispozici bude s největší pravděpodobností ještě umírněnější verze s 256 koňmi, ale ta neponese označení OPC. Pravé OPC bude mít po kapotou turbomotor 2.8 V6, který by měl mít nejvyšší výkon rovných 300 koní. To už je pořádná porce a nová Insignia OPC se rázem stává, spolu s Passatem R36, nejvýkonnějším vozem ve své třídě. Ostrá verze Vectry nikdy nebyla nějak moc populární a Opel to chce s novou generací napravit. Podle prvních ohlasů se to pravděpodobně povede.

By samothe

By samothe
Jedna z největších předností, tedy kromě motoru, bude pohon všech kol, který zaručí dokonalou trakci a přilnavost za všech povětrnostních podmínek. To se ale dalo očekávat, protože takový výkon pouze na předních kolech by asi nebyl moc dobrý. Oficiální představení pravděpodobně proběhne na autosalonu v Ženevě v roce 2009 a ješte tentýž rok by se měl automobil dostat do prodeje. V základní výbavě se dají očekávat 18 palcové lité kola a klasická modrá metalíza, která je u vozů ze stáje OPC samozřejmostí. Bohužel, žádné informace o jízdních výkonech nebyly zveřejněny, ale dá se očekávat zrychlení 0-100 km/h okolo 5.5 s, možná i lepší. Maximální rychlost bude omezena na 250 km/h. Základní cena zatím není známá, ale na tu je ještě dost času.

By samothe

By samothe