Malá zajímavost pro ty, co nečetli pozorně návod k použití.
Včera jsme s Vojtou a s Romanem zjistili, že pokud Astru H, Corsu D a nebo Zafiru B zamknete z jakéhokoliv důvodu klíčem přes zámek ve dveřích (ne DO) zamknou se pouze dveře u řidiče a ne zbytek vozidla. Dost velký pokrok, třeba proti Astře G a Zafiře A...
Opel Meriva B 1.4 88 kW
Opel Astra G HTB 5D 1,2 16V 48 kW X12XE - Supersport + historie Opel Astra H Caravan 1,7 CDTI 74 kW Z17DTH
Toto som zistil raz pred jedným veľkým nákupným centrom, keď som nechcel uzamykať auto na DO, ale kľúčom cez zámok. Nakoniec som musel tak, či tak zamknúť na DO. Bol som dosť prekvapení, že mi to nešlo. Podľa mňa je to dosť blbosť od nemeckých inžinierov!!!! Nemyslíte?
Opel Astra H Caravan 1,9 CDTi, 88 kW, 16V, OPC line 1
nechci nejak machrovat ale už to vím celkem dlouho a tak trochu jsem se bál jestli to není jen na mojem gtc ale jak vidim tak ne...je to ale celkem naprd kdyz mi odejde nedej boze baterka tak nevim jak to zamknu...
možna asi vim je tam takova cerna zaslepka tak pod tim to asi bude,ale jak rika pepcco je to docela nevychytane ze to nejde normalne pres zamek ten central...rekl bych ze velke minus
Pepino_GH píše: klíčem nějakým otvorem nad zámkem každé dveře zvlášť, klíčem jen zatlačit......
To je myšleno nouzové zavření všech dveří ( asi kromě řidičových ) , když nejde dálka ? To jako někde zevnitř na dveřích je nějaké místo pro zatlačení klíčem a uzamčení ?
Je to tak, jedná se o nouzové zamčení vozidla, loni v zimě mi odeša startovací baterie a hned jsem musel přemýšlet jak to zamknu. Jen do kufru se nedostanete . Ta černá prachovka tam pood zámkem opravdu je a stačí do ní strčit klíč a zámek se posune do polohy zamčeno. Otevřít lze páčkou zevnitř.