Jj, s turbem to jde lépe než li u benzínu bez turba, většinou ty benzíny s turbem už mají své maximum z výroby viz 1.2 tsi apod.
U benzínu bez turba se to honilo třeba kompresory viz MB, nebo podtlaky viz. VW sciroco 2 1.8 , měl jsem je tam udělaný už od předchozího majitele možná z výroby (prostě hadičky se vzduchem které všelijak vedly )
Astra H 2006 Z19DT chip 106kw-340nm, bez DPF
S pomocí tohoto fóra dodělán tempomat,PP,ovladače na volantu atd..
OP-COM
milanick píše:dnes som bol ja v maxtuning-u a vyslo to na 175HP a 416Nm
No nazdar, chudák auto.....
Nemyslim si. Je to vec nazoru. Zalezi na uhle pohladu, vsetko ma pre aj proti. Mozno si mal na mysli zotrvacnik, ale ucite mu viac vadi ak nieko jazdi takmer na volnobeznych otackach...
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
No jak myslíš nebudu ti to vyvracet, je to tvoje auto, ale nárust 100 Nm je celkem dost.....tak ať ti to dlouho vydrží. Vše má své dimenze a není to o pohledu....
Nemyslel jsem jen setrvák, ale lamela, poloosy atd. atd......
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen... OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
Oťas píše:No jak myslíš nebudu ti to vyvracet, je to tvoje auto, ale nárust 100 Nm je celkem dost.....tak ať ti to dlouho vydrží. Vše má své dimenze a není to o pohledu....
Nemyslel jsem jen setrvák, ale lamela, poloosy atd. atd......
Narast bol 66Nm, seria 350Nm.
Chcel som sa opytat, dpf si nemal alebo si nechaval odstranit a ak tak kedy?? a tiez som asi pred mesiacom montoval restriktory na EGR a chcel by som vediet nejake tvoje skusenosti ohladom neho, ci si to rozoberal odvtedy a v akom to bolo stave...
Ď
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX
a asi uz mas auto bez DPF nebo jsi mel stesti a mel jsi kus bez dpf z vyroby
jojo z tuznigu jsem nastesti uz vyrostl, bohuzel drive nebo pozdeji se to projevi na prevodovce a napravach, kamos ma multivana T5 s cca 200PS no a uz delal poloosy, prevodovku a jine co dostava za usi tim tuznigem
ale at slouzi
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Astra H 1.9CDTI Enjoy 88kW / 280Nm kombi, nyní 104,3kW / 321Nm, Bi-xenon, bez DPF, EGR-OFF - teda přiškrcen... OP-COM k dispozici
Astra G 1.6 16V hatchback,xenon,EGR-OFF
nechci ti brat iluze, ale vyssi vykon = vyssi davka paliva a vyssi plnici tlak turba, ale motor mas sve technologicke limity a chip je prekracuje. Takze pokud mas DPF a chip = budes neustale resit nouzak diky ucpanemu dpf, proste auto bude kourit mnohem vic nez motor bez chipu, dpf ma svuj algoritmus podle kterych vypocitava zaneseni DPF. Pokud se chipuje tak se automaticky vykuchava dpf. Vem si ze motor v J ma 118 kw, a je to 2.0 a je o generaci novjesi turbo vstriky a hodnot po strance vykonu tve chipnute 19 nedosahne.
Ale jak jsem psal at slouzi
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Vdaka MKJ dpf pozorne sledujem a interval sa takmer nezmenil. sadze vznikaju vo velkej miere ak ma motor malo zduchu a vela nafty. ale ak je pomer spravny tak to nedymi ani bez dpf. pocul si o Z19dtr ??
je to 1,9 s bi turbom a ma 180PS
Naposledy upravil(a) Frydex dne 24 led 2014, 16:19, celkem upraveno 1 x.
Důvod:Necituj poslední příspěvky, prosím...
BMW E60 530D 320PS
Z19DTH GTB2056 IDS+ Eibach Pro kit FMIC 3.5Bar MAP 240PS - EX