1.4 16V 66KW VS. 1.6 16V 77KW
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V 66KW VS. 1.6 16V 77KW
jj da se to u vsech doprogramovat nic se vymenovat nemusi co jsem tak pochopil akorat tlak v pneu to tam neni tam se musi neco vic..
Opel Astra OPC
- Reklama
Re: 1.4 16V 66KW VS. 1.6 16V 77KW
A kolko moze to stat v oplu?
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V 66KW VS. 1.6 16V 77KW
vubec nemam tuseni ..zavolej a zeptej se tyhle veci vubec nevim...
Opel Astra OPC
Re: 1.4 16V 66KW VS. 1.6 16V 77KW
Ok,ved zatial nemam auto tak uvidim.dik za info
Re: 1.4 16V 66KW VS. 1.6 16V 77KW
šmarjá já si nemůžu pomoct ale ta 1,4 je slabá i na corsu natož na astru, ale proti gustu žádnej dyšpuntát
Zprávy pouze emailem na info zavináč doopla.cz
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
_________________
Astra G 3dv. Z16XE Automat
Astra G 3dv. Z20LET OPC
DoOpla.cz – Opel originální díly, příslušenství a oleje Opel
- sladas opc
- Příspěvky: 1762
- Registrován: 08 kvě 2008, 09:40
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.4 16V 66KW VS. 1.6 16V 77KW
tezko rict vojto,moje predchozi auto bylo corsa b 1.2 33kw a ted mam 1.4 astru tak mozna proto mi to prijde dobry nejsem zvyklej na zadny rychly auta..takze ja jsem spokojenej,ale tobe to treba prijde slaby.vojta píše:šmarjá já si nemůžu pomoct ale ta 1,4 je slabá i na corsu natož na astru, ale proti gustu žádnej dyšpuntát

Opel Astra OPC
- vojtavojta
- Příspěvky: 3778
- Registrován: 14 dub 2010, 18:41
- Bydliště: Vsetín
Re: 1.4 16V 66KW VS. 1.6 16V 77KW
Aktivace palubního PC stojí v originál servisu 575Kč pokud si dobře pamatuju.. Přes 600 to určitě nešlo.
Co se týče slabosti, nebo síly 1.4, tak se přidám na stranu těch, kterým to bohatě stačí. Už jen proto, že mezi 1.4 a 1.6 není žádný propastný rozdíl a pokud chce hlavně dobrou spotřebu, tak je 1.4 jasná volba. Každý není závodník a nepotřebuje mít na papíru skvělé hodnoty, když je pak v reálu stejně nepoužijou.
Taky moc nechápu, proč mu tu píšete že 1.4 je málo a podobné hlouposti, když je rozhodnutý a ptá se který ze dvou možností si vybrat.
Jak už tu bylo zmíněno, rozhodl bych se hlavně podle nabídky, kter ti přijde s tím, že vezmeš tu lepší. Myslím, že pokud bude auto ve fajn stavu, tak neuděláš chybu s žádným. A servis bude cenově na stejné úrovni.
Co se týče slabosti, nebo síly 1.4, tak se přidám na stranu těch, kterým to bohatě stačí. Už jen proto, že mezi 1.4 a 1.6 není žádný propastný rozdíl a pokud chce hlavně dobrou spotřebu, tak je 1.4 jasná volba. Každý není závodník a nepotřebuje mít na papíru skvělé hodnoty, když je pak v reálu stejně nepoužijou.
Taky moc nechápu, proč mu tu píšete že 1.4 je málo a podobné hlouposti, když je rozhodnutý a ptá se který ze dvou možností si vybrat.
Jak už tu bylo zmíněno, rozhodl bych se hlavně podle nabídky, kter ti přijde s tím, že vezmeš tu lepší. Myslím, že pokud bude auto ve fajn stavu, tak neuděláš chybu s žádným. A servis bude cenově na stejné úrovni.

Opel Astra H 1.4 16V, r.v. 04/2008
Naše Astra 1.4, 2008
Naše Astra 1.4, 2008
Re: 1.4 16V 66KW VS. 1.6 16V 77KW
vojtavojta píše:1,6 turbo


...uz 1.8 atmosfera od 4000ot vie tiez podrzat chrbat u operadla a vozenie s klasickou 1.6 da velmi zriedka pocitit nejaky zalostny nedostatok vykonu.
1.4 na 1300+kg auto snad bude na "premiestnovanie" stacit. S velkou radostou som si x14xe uzival v G-caravane a do dvoch ludi + biky bolo vsetko (okrem stupani) OK
Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts