Velká výhoda je, že Oplík se o zákazníky stará a přestavbu povolil, další věc je vstřícný přístup Autovars. Je pravda, že auto u nich bylo koupeno a i za servis jsem tam nechal nějakou tu kačku, ale vyšli mi v hodně věcech naproti.
S úředníky to byla spíš taková kočkovaná, když jsem naklusnul, že dělám přestavbu a potřebuju to prohnat papírama. On když zabručí "Potřebujete tohle" a bouchneš s tím následně o stůl, tak ho člověk usměrní do mezí, že musí pracovat. Když řekne, že něco nejde, tak chtít písemně, proč to nejde - toho se každý úředník, z principu bytost beroucí paušál, může osypat a když už vidíte, že se ošívá, když vás vidí, je vyhráno.
Díly jsem samozřejmě bral od Bundelese a na moji prosbu mi Roman potvrdil krásný dodací list, kdy byla čísla dílů vypsána z katalogu se všemi podrobnostmi a vypadalo to opravdu profi. Když chtěl ouřada vidět fakturu, byl odkázán do mezí, že na ni nemá nárok a nabytí originálních dílů dokládám právě dodacím listem

Původně jsem chtěl vystavit dodák jen tak ze srandy s popisy dílů ve francouzštině, ale radši jsem nabídl úředníkovi možnost přestavbu schválit a vycouvat z toho beze ztráty kytičky.
V současné době se bavím nějakými správními řízeními s magistrátem, mám jednu odvolačku na ministerstvu dopravy a situace je přesně opačná - dokazovat musí úředník, taky zajímavé, ale kvůli časově náročnému studiu paragrafů je doma občas studenější atmosféra

