Co se tyce upadle spodni vostiny na chladici klimy cituji RomanaK:
Problém je, že spodní příčku drží jen voštiny a samotná příčka není na koncích přivařená k boku chladiče. Výsledek je pak jasný. Díky korozi voštin příčka upadne. U nového chladiče nechat příčku přivařit a už neupadne. Chladič nalakovat, nebude pak tolik korodovat a vydrží o dost dýl.
To nalakování zní po zklamání z výdrže původního chladiče jako docela dobrý nápad. Hádám sice, že to může mít negativní vliv na jeho schopnost chladit, ale snad jen zanedbatelný...
Kdyby nebyla dira od sutru a proklepano tak muj chladic vypadal jako "novy", komplet nastrikan zinko-hlinikovou barvou ve spreji, zadny vliv na funkci to nemelo, strikano asi ve 3-4 tenkych vrstrvach aby se nezalepily vostiny. Jinak se uz asi vyrobce nisen poucil z predchzich nezdaru a spodni pricka co drzi saharu je origo privarena, byt jen bodove ne v cele delce toho profilu k boku chladice.
Naposledy upravil(a) falconik dne 10 kvě 2013, 09:30, celkem upraveno 1 x.
Opel Zafira 19 CDTi Cosmo, Bi-xenon, panorama, webasto, MKJ, MVK.....
Já problém se saharou na 1,6 benzinu nemam, protoze sahara je na chladici vody u motoru. Ale proti kamenum, jsem si dodelaval z Tahokovu na predni masce mrizku, viz tema "Nespíná klima". Jinak jsem daval Delphi (origo) za 4,5tis. S tou barvou to je dobre a urcite to vyrazne nesnizi schopnost chladit. Skoda ze chladic neni alá Skoda Octavia I )). Za 12 let porad origo a drzi. To je jiny material a zpracovani
nero píše:neviem preco citujes romanak, všetci ho ho tu majú pomali za boha, ale ked mas problem tak ti neodpovie a z telefonom to je obdobne.
Myslím,že to tady velmi chybně bereš jako infolinku non stop zdarma a povinností okamžitě reagovat,ale toto je snad ještě pořád jen forum a všechny rady jsou tu jen a jen na dobrovolnosti je poskytovat.Pokud ti Roman hned neodpověděl,tak k tomu měl asi důvod nebo byl prostě zaneprázdněn prací\holt se taky něčím musí živit\.Vím o tom své.