Zdravím všechny. Ta naše je viz podpis, koupená z autosalonu, kde byla odložena jako protiúčet, tak jsme se jí ujali. 72tis km, stav zatím hodnotím dobře, servis doteď jen značkový, přesto zanedbaný. Svíčky a vzduchový filtr přejeté o 10tis km, a to byl poslední servis při 56tis! To už to mohli rovnou udělat. Svíčky jsem hnedle dal (už rovnou Bosch obojetné LPG/benzin, v srpnu nás čeká montáž), filtr Mann. Svíčky vypadaly pěkně, jen usazeniny železa, zato filtr stál za to. Dále jsem odstranil obvodové sítka na ventilech ovládání vačkových hřídelí (snad to píšu správně), zajímavé bylo, že ty prostřední už tam nebyly. V lůžkách ventilů bylo pěkně čisto, nakolik jsem viděl s baterkou a zrcátkem. Vůle na řemenicích vzhledem k nájezdu ještě nepředpokládám. Po odstranění sítek mi přijde, že se trochu zklidnil chod motoru, hlavně po přeřazení a přidání plynu z nižších otáček, kdy to předtím trochu zaškubalo a zachrochtalo. Ale možná je to jen sugesce, třeba se s tím jen učím jezdit

. Dál nás čeká to LPG a olej. Jinak si užívám spoustu drobností, které jsou báječně vychytané (á propos - kde je ten pán, co vymyslel zapalovací lištu? Zulíbám mu ruce, kabely už nechci nikdy vidět!), jindy se trochu podivuji (u tak velkého auta bych čekal víc místa pro řidiče, mám 200cm - ale zachraňuje to naklopitelný sedák

).
Mám i pár dotazů:
- teploměr jsem v hloubi "tajného" menu našel. Ukazuje mi ale při provozu 102 - 105°C, to je normální...? Máte to někdo vysledované? Sahara ale nespíná (jednou sepnula, tak vím, že funguje).
- je někde význam všech těch položek v "tajném" menu?
Děkuji za odpovědi!