Ztráta výkonu, akcelerace
Napsal: 08 čer 2016, 21:15
Dobrý den,
mám Astru H 2008 s motorem Isuzu 1.7 CDTi 92Kw. Mám problém s kolísáním výkonu a téměř nulovou akceleraci. poslední 3-4 týdny mi to dělá pořád. projevuje se to tak že když se přiblížím k 2000 otáčkám tak mi začne pocukávat plyn.. je to taková kopání, možná lépe řečeno pocukávání a je to na všech převodech. zastavím vypnu motor, počkám nastartuji a sice to necuká ale síla akcelrace je pryc, je to líné jak veš..samozřejmně průměrná spotřeba vzrostla o více jak litr... na diagnostice ve švýcarsku jak sem byl teď tak mi řekli že tam nikde nevidí problém jen EGR ventil hapruje.. tak se ho rozebral a ano byl úplně černý a zapečený, tak sem ho vyčistil a vypadá jako nový..ještě jsem očistil kam sem dosahl, prach co v trubce co vede do ventilu a i nějakou hmotu sem sem vyškrábal v tubce ta co je pod ventilem... zvuk motoru se ztišil spotřeba se zlepšila o cca 0,5l ,tak ještě sem pro jistotu po 1100 km rozebral ten ventil raz ale je už čistý.. ale bohužel problém s akceleraci a cukáním se nevyřešil, dělá to pořád...
nemáte někde s tím zkušenost? co by se s tím mohlo dát dělat? není to příjemné navíc když vím jak to jezdilo a táhlo v zimě..
Moc děkuji za jakoukoliv radu odkaz
s pozdravem Zatloukal Tomáš
mám Astru H 2008 s motorem Isuzu 1.7 CDTi 92Kw. Mám problém s kolísáním výkonu a téměř nulovou akceleraci. poslední 3-4 týdny mi to dělá pořád. projevuje se to tak že když se přiblížím k 2000 otáčkám tak mi začne pocukávat plyn.. je to taková kopání, možná lépe řečeno pocukávání a je to na všech převodech. zastavím vypnu motor, počkám nastartuji a sice to necuká ale síla akcelrace je pryc, je to líné jak veš..samozřejmně průměrná spotřeba vzrostla o více jak litr... na diagnostice ve švýcarsku jak sem byl teď tak mi řekli že tam nikde nevidí problém jen EGR ventil hapruje.. tak se ho rozebral a ano byl úplně černý a zapečený, tak sem ho vyčistil a vypadá jako nový..ještě jsem očistil kam sem dosahl, prach co v trubce co vede do ventilu a i nějakou hmotu sem sem vyškrábal v tubce ta co je pod ventilem... zvuk motoru se ztišil spotřeba se zlepšila o cca 0,5l ,tak ještě sem pro jistotu po 1100 km rozebral ten ventil raz ale je už čistý.. ale bohužel problém s akceleraci a cukáním se nevyřešil, dělá to pořád...
nemáte někde s tím zkušenost? co by se s tím mohlo dát dělat? není to příjemné navíc když vím jak to jezdilo a táhlo v zimě..
Moc děkuji za jakoukoliv radu odkaz
s pozdravem Zatloukal Tomáš