Stránka 1 z 1
					
				Astra H 1.7cdti
				Napsal: 18 led 2016, 17:01
				od leosforever
				Dobrý den opláci. Mám technický dotaz. Koupil jsem astru H gtc, 1.7cdti 74 kw. Po sundání deklu z motoru jsem si všiml, že prosakuje asi , , olej" s gumového těsnění kolem vstřiku. Dále jsem si všiml, že ze 4 vstřiku je menší únik, jako by ze závitu jak je ta matice... foto hned vložím. Chci se zeptat. Dá se nějak vyčistit nebo přetěsnit to těsnění kolem vstřiku? Četl jsem, že to nemá vliv na funkčnost jen na vzhled. Prý stačí jen gumy sundat, vyčistit, máznout dosedací plochy vazelinou a bude problém vyřešený? Také mě zajímá ten únik z vstřiku. Jinak auto jede normálně, nekouří, nebublá.... Děkuji
			 
			
					
				Re: Astra H 1.7cdti
				Napsal: 18 led 2016, 20:46
				od denny
				Pokud jsi udělal to,co na jiném foru popisuješ takto :Tak jsem to špičkou pomalu kolem dokola pročistil a pak to začalo prosakovat....
Tak si hned objednej to těsnění nové.Je pouze origo GM.
Průsak vstřikovače neřeš nebo si ho nech zrepasovat.Pokud ti budou muset vyměnit el část.tak ho pak budeš muset dle IMAcode nakodovat.
			 
			
					
				Re: Astra H 1.7cdti
				Napsal: 19 led 2016, 04:22
				od leosforever
				Na kolik vyjde to těsněni? A výměna  je jednoduchá? Tak jak jsem psal? Odpojit vstřik od proudu, přepadovou hadičku a povolit ty dva šrouby? Nic víc? Děkuji
			 
			
					
				Re: Astra H 1.7cdti
				Napsal: 26 led 2016, 21:49
				od Juray
				Denny, jak píšeš pokud to "jen" prosakuje opravdu se to nemusí řešit? Je pravda že to tam mam taky zadělaný ale už asi 100 000km a motor furt šlape, jen to čas od času otřu ...
			 
			
					
				Re: Astra H 1.7cdti
				Napsal: 27 led 2016, 05:56
				od leosforever
				Takže - odpojil jsem přepad, el. od vstřiku a těsnění vytáhl a očistil. Zatím vše šlape jak má. Volal jsem i do Oplu a tam mi řekli, že je to normální věc u těchto modelů. Nové těsnění stojí 750 kč. Jde sehnat pouze jako originál.