Stránka 1 z 1

Houpání volnoběhu na 1,9CDTI 110kW

Napsal: 24 čer 2009, 21:23
od Jirka156
Mám tento problém u své Zafiry B 1,9CDTI 110kW. Už se mi to jednou stalo a bylo to zrovna ve chvíli, kdy se regenerovalo DPF, tak jse to přisuzoval tomu, ale nyní, když jsem před týdnem nechal zregenerovat DPF přes diagnostiku, mi blbne motor na volnoběh a pouze na volnoběh za tepla. Skoro bych řekl, jak když jde na dva válce. Ale kontrolka žádná nesvítí a diagnostika taky nic nehlásí. Nemá někdo data akčních členů, abych si to porovnal? Je to rok 11/2005 a najeto 89tis.km. Jezdím dost couračky. Že by zas...ý EGR?

Re: Houpání volnoběhu na 1,9CDTI 110kW

Napsal: 25 čer 2009, 20:36
od Jirka156
Vyřešeno. Snad. Nečekaně po týdnu od poslední regenerace se mi zasvinil opět filtr sazí a začal se regenerovat po cca 150km. Takže zregenerováno a chod zase o.k. Ale ty couračky z práce do práce tomu motoru a hlavně DPF nesvědčí. Nejlepší by bylo ho vyřadit, ale nelze.

Re: Houpání volnoběhu na 1,9CDTI 110kW

Napsal: 26 čer 2009, 07:20
od Kesi
Musíš viac využívať koníky a aj na vyššie otáčky ako 2000. :D

Re: Houpání volnoběhu na 1,9CDTI 110kW

Napsal: 26 čer 2009, 17:07
od Jirka156
To se neboj, že je nevyužívám. Proto jsem si je do stáje koupil. Tomu taky odpovídá i spotřeba, i když na tu jsem u žádného svého auta nikdy nekoukal. Mám nyní celkový průměr 8,5l/100km a při svých couračkách z práce do práce a nákupy mám 9,5l/100km. Nevím, jestli to na diesela není i tak dost. Co myslíte? Když jsem auto koupil z Německa, tak byl průměr 6,5l/100km.

Re: Houpání volnoběhu na 1,9CDTI 110kW

Napsal: 29 čer 2009, 18:36
od Kesi
To sa pozri po akých cestách jazdia do práce nemci a po akých mi. Ináč mne vychádza po meste 8 (bez klímy).

Re: Houpání volnoběhu na 1,9CDTI 110kW

Napsal: 29 čer 2009, 21:24
od Jirka156
No to by možná souhlasilo, páč koukám, že máš GTC-čko, že? Já mám těžší plně vybavenou Zafiru.