A-H 1.4 přestala jet + nejde nastartovat = odtah
Napsal: 06 pro 2014, 09:42
Zdravím!
Jakožto nový hrdý majitel ojeté Astry H přišlo po 2 měsících velké zklamání.
Na začátek uvedu parametry - 1.4 Z14XEP, 66 kW, rok 06, najeto dost, ale ne extrémně - 135.000 km, hatchback (serviska).
Včera jedu z práce domů a najednou začala palubovka svítit jako vánoční stromeček (asi když se blíží ty Vánoce že) - konkrétně symbol baterie (=alternátor) a zároveň elektronika (klíč), auto přestalo jet a já pochopil, že je zle, během těch pár vteřin jsem ho stihl "uklidit" do klidné uličky. Následoval pokus o nastartování - neúspěšně - ticho - ani startér netočí. Následoval potupný odtah domů.
Zkoušel jsem připojit moji levnou čtečku chybových kódů = chyba spojení - tzn. jestli to chápu dobře, tak se nehlásí ani řídící jednotka.
Zkoušel jsem podle postupu i to vyblikání kódu - mám to nahrané mobilem, ale nejsem schopen určit počet bliknutí - bliká to tak nějak pomalu s nevýraznými pauzami. Můžu poslat na mail pro identifikaci.
Souvislosti: ten osudný okamžik jsem měl zapnuto vyhřívání zadního skla (kde mimochodem "chválím" že nefunguje skoro polovina pruhů) a zrcátek - což by mohlo znamenat ten alternátor.
Dále před pár dny se začal objevovat nápis InSP, který jsem podle postupu úspěšně odstranil.
No a poslední souvislost - pár dnů po koupi jsem si zkusil dát v autoriz. serv. aktivovat palubní počítač - opět neúspěšně. Zde by mohla být souvislost s řídicí jednotkou.
Po víkendu se na ni přijde podívat servis (neautoriz.)
Kde vidíte zakopaného psa? Může toto dělat "pouze" ten alternátor, nebo to vypadá na výměnu řídící jednotky? Nebo měl někdo stejný/podobný problém?...
Díky všem
Jakožto nový hrdý majitel ojeté Astry H přišlo po 2 měsících velké zklamání.
Na začátek uvedu parametry - 1.4 Z14XEP, 66 kW, rok 06, najeto dost, ale ne extrémně - 135.000 km, hatchback (serviska).
Včera jedu z práce domů a najednou začala palubovka svítit jako vánoční stromeček (asi když se blíží ty Vánoce že) - konkrétně symbol baterie (=alternátor) a zároveň elektronika (klíč), auto přestalo jet a já pochopil, že je zle, během těch pár vteřin jsem ho stihl "uklidit" do klidné uličky. Následoval pokus o nastartování - neúspěšně - ticho - ani startér netočí. Následoval potupný odtah domů.
Zkoušel jsem připojit moji levnou čtečku chybových kódů = chyba spojení - tzn. jestli to chápu dobře, tak se nehlásí ani řídící jednotka.
Zkoušel jsem podle postupu i to vyblikání kódu - mám to nahrané mobilem, ale nejsem schopen určit počet bliknutí - bliká to tak nějak pomalu s nevýraznými pauzami. Můžu poslat na mail pro identifikaci.
Souvislosti: ten osudný okamžik jsem měl zapnuto vyhřívání zadního skla (kde mimochodem "chválím" že nefunguje skoro polovina pruhů) a zrcátek - což by mohlo znamenat ten alternátor.
Dále před pár dny se začal objevovat nápis InSP, který jsem podle postupu úspěšně odstranil.
No a poslední souvislost - pár dnů po koupi jsem si zkusil dát v autoriz. serv. aktivovat palubní počítač - opět neúspěšně. Zde by mohla být souvislost s řídicí jednotkou.
Po víkendu se na ni přijde podívat servis (neautoriz.)
Kde vidíte zakopaného psa? Může toto dělat "pouze" ten alternátor, nebo to vypadá na výměnu řídící jednotky? Nebo měl někdo stejný/podobný problém?...
Díky všem