Stránka 1 z 1

Originální konektor

Napsal: 25 črc 2014, 10:21
od brzda
Zdravím,

řeším dlouhodobě problém se zatékáním a oxidací poškozeného konektoru mezi propojovacím kabelem senzoru ABS levého kola a elektroinstalací auta. Dají se někde sehnat konektory používané v autoprůmyslu? Nesháněl někdo někdy nějaký konektor?

Díky za info

Re: Originální konektor

Napsal: 25 črc 2014, 12:30
od PepaS
slušný výběr mají zde: např. Farnell element14 a nakoupíš snadno v CZK přes ROT-HSware

Re: Originální konektor

Napsal: 25 črc 2014, 16:38
od honzap
kup na vrakáči nebo u opla nepoškozený, budeš to mít origo, žádný bastl

Re: Originální konektor

Napsal: 25 črc 2014, 23:08
od brzda
obávám se že nový konektor jen tak v oplu neseženu, když je to součást elektroinstalace vozu. Vrakáč je možná volba, ale je otázka, jestli mi ustřihnou konec elektroinstalace a znehodnotí celou kabeláž a navíc, v holubicích, kde to mám nejblíž by stejně začínala částka na pětistovce.

Re: Originální konektor

Napsal: 26 črc 2014, 15:59
od mimar
Skús hladať inzeráty čo rozpredávajú astru na súčiastky. Ja už som tak kúpil lacno veľa súčiastok, za ktoré by som sa u opla nedoplatil.

Re: Originální konektor

Napsal: 30 črc 2014, 16:58
od brzda
Nejspíš to dopadne tak, že to spájím a bude. Propojka mezi ložiskem a elektrickou kabeláží auta je dvojvodičová, ale konektor z el. kabeláže má 4 piny, nejspíš to bude univerzální kabeláž pro checkcontrol systém. Ale protože mám konektor rozbitej a vývody zoxidovaný, jde zapojit do propojovacího kabelu oběma způsoby a nevím který dva kábliky jsou právě od senzoru v ložisku. Abs mi nefunguje ani tak ani onak. Pro změnu na pravé straně je konektor dvojpolovej stejně jako propojka k senzoru, takže z pravýho kola to neobšlehnu. Má někdo schéma zapojení abb na astru H nebo má někdo po ruce ten konektor, že by se mrknul který barvy vedou k senzoru? Nebo by mě někdo změřil odpor senzoru v ložisku? V příručce jak na to schémeta jsou, ale ne na ABS. Diagnostika hlásí left fron sensor malfunction. Díky

Re: Originální konektor

Napsal: 30 črc 2014, 18:46
od Stan.
Senzory otáček kola

Vpředu vlevo B52L žlutý a červený vodič

Vpředu vpravo B52R žlutý a červený vodič

Vzadu vlevo B76L hnědomodrý a modrý vodič

Vzadu vlevo B76R hnědočervený a modročervený vodič

Re: Originální konektor

Napsal: 01 srp 2014, 15:19
od brzda
Pro lepší představu o co mi jde, tak sem vyfotil problémovej konektor. Toho bílého silikonu si nevšímejte, pokoušel jsem se to utěsnit, ale po delším bádání sem zjistil, že problém nemusí být zákonitě v konektoru. Dřív když se do něho dostala voda tak sem to vyčistil od oxidace prošplíchnul a abs zhaslo, ale teď svítí i když je kontakt dobrý. Poradí někdo se zapojením konektoru? Která barva jde kam? Jak jsem s tím pořád laboroval tak ani nevím, kerej má jít kam. Možná jsem měl dát nadpis kontrolka abs nezhasne než originální konektor.

https://drive.google.com/file/d/0BwuKbW ... sp=sharing

https://drive.google.com/file/d/0BwuKbW ... sp=sharing

Re: Originální konektor

Napsal: 01 srp 2014, 19:01
od Stan.
Je to konektor X19, senzor otáček je z tohoto konektoru (kolík) dále pak napájen přes žlutý vodič z Pinu 4 a červený vodič z Pinu 1.
Měl by jsi tam mít označeny Piny (dutinka) na Tvém foto pak připojit:
Pin 1 modrobílý vodič (vodič pro senzor otáček)
Pin 4 hnědobílý vodič (vodič pro senzor otáček)
Pin 6 hnědožlutý vodič je (dutinka pro senzor brzdového obložení)
Pokračuje pak z konektoru (kolík) Pinu 6 černý vodič k senzoru brzdového obložení
Prakticky musí být přes konektor X19 propojeny tyto vodiče:
modrobílý a červený přes Pin 1
hnědobílý a žlutý přes Pin 4
hnědožlutý a černý přes Pin 6