Stránka 1 z 1

Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 22 kvě 2013, 09:26
od Filipe
Zdravím Vás Klubáci.
Na Astre 1.9cdti mi bude treba menit spojku komplet zotrvačník, lamela, prítlačný tanier, ložisko.
Začal som si zisťovať aj ceny a narazil som na to že sú v ponuke spojky od dvoch výrobcov.
Chcem sa Vás opýtať v čom je rozdiel Sachs a LUK? Ich ceny spojok sú rovnaké a na iních fórach chvália LUK a na iních zasa Sachs. Ak by som dal do auta LUK spojku a bola tam Sachs stane sa niečo? Alebo mám zachovať pôvodného výrobcu spojky?

Re: Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 22 kvě 2013, 09:57
od swabel
Nič sa nestane, nemá dôvod niečo sa stať. Keď dáš brzdové kotúče TRW a od výroby boli ATE, stane sa niečo? Nič....
Dokonca ani keď skombinuješ zotrvák SACHS a spojkovú sadu LUK.

Re: Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 22 kvě 2013, 12:32
od Filipe
LUK je kvalitná značka? čo som pozeral tak SACHS a LUK majú ako jediný patent na dvojhmotnostné zotrvačníky tak by tam nemal byt rozdiel v kvalite že.

Re: Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 22 kvě 2013, 14:38
od swabel
Nie, nie je. Zotrvák LUK ale na 16V nie je v ponunke momentálne, teda ťažko ho zohnať.

Re: Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 22 kvě 2013, 22:59
od Filipe
A keby som na auto dal zotrvačnik ktorý nieje na 1.9cdti 16V tak čo by sa mohlo stať? ako zistím či je zotrvačník spravny pre moje auto?Z19DTJ

Re: Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 22 kvě 2013, 23:43
od swabel
Njalepšie podľa VIN čísla. Iný dať nemôžeš, len ten, ktorý tam pasuje.

Re: Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 23 kvě 2013, 06:30
od falconik
Filipe


Ja mam v aute sachs pro saaba.... :D, objednano v UK pres ebay. Podle vin se naslo OEM cilso a to se shodovalo s tim co bylo pro saab 19TID neboli FIAT 19 JTD 16 coz je nas "uzasny" motor 19DTH asi tak :mrgreen:

Re: Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 23 kvě 2013, 08:13
od Filipe
ešte mám jednu otázku.
Aký je rozdiel v zotrváku na 1.9cdti a na 1.9cdti 16V.
Podla typu prevodovky? :? Alebo je zotrvák úplne iný?

Re: Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 23 kvě 2013, 10:12
od falconik
Filipe
8v vs 16v ma jinak vykon a podle toho je i dimenzovany setrvak a mam pocit ze navic je tam i jiny pocet zubu na stredu pritlacaku ale...proste podle VINka si najdes jaky typ tam patri a pak uz jedno zda to bude LUk nebo Sachs, ja mam na aute sachs setrvak a zbytek je luk pac byl vyrazne levnejsi a "bohuzel" se spojka delala na 2x, nejdriv lamela s pritlacakem a pak az setrvak.

Re: Spojka LUK vs. SACHS

Napsal: 23 kvě 2013, 15:53
od swabel
Preto je dobre to robiť naraz...
Filipe proste máš 16 ventilový motor. Ďalšie 1,9 cdti sú 8 ventilové a majú iný zotrvačník.