Stránka 1 z 3

Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 06 led 2009, 20:13
od x-father
Zdravim.

To ze je treba pri dodatecne instalaci neoriginalnich xenonu vyresit odpojovani napajeni ridici jednotkou je me jasne. Myslim, ze to lidi resi omezenim proudu pri startu xenonu odporem.

Ma tady ale nekdo zkusenosti s timto pokud je aktivovany Check Control? Nevim na jakem principu jednotka vyhodnocuje zarovky. Pokud je to jen hloupe hlidani, zda tam neco odebira proud, tak by to asi nevadilo, ale pokud to meri nejakym slozitejsim principem, tak se bojim, ze to bude hlasit porad praskle zarovky.

Upravu BMC bo jak se to jmenuje nechci. Sice by to mohlo vyresit oboji, ale jeste jsem rok v zaruce.

Re: Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 07 led 2009, 00:31
od x-father

Re: Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 07 led 2009, 10:55
od sladas opc
měl jsem na astře gtc neoriginal xenony a musí se mezi to dát odpory jinak je problém s řídíci jednotkou a xenony problikavaji.kdyby měl nikdo zájem origo odpory do HID xenonu prodam,mám jedny navíc.

Re: Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 07 led 2009, 22:42
od kakone
Mam hackovou astru kombi 19 cdti, koupil jsem HID xenony H1 i H7 6000k k tomu slim balassty protoze u 19ky je malo mista, zatezove moduly kvuli can bus a normalne to funguje. Akorat na technickou to budu muset vymontovat cca 1 hodina prace, sviti to jak HOVADO BIxenon. Cena 6000,-

Re: Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 08 led 2009, 01:03
od x-father
Takze mas xenony v H7 v H1???

Ja mel za to, ze xenony se davaj bud v H4, kdy se to resi zmenou ohniskove vzdalenosti nejakym magnetem u zarovky, anebo jen do H7.

To jako svitis H7mickou a na dalku ti startujou H1? Vzdyt to prece jen chvilicku trva, nez nastartujou vybojky a kdyz si chce posvitit nachvilicku dalkou, tak musi byt ta prodleva znat ne?

Kazdopadne me zajima jak se zachova kontrolni system zarovek a zda mate nekd zkusenosti s eagle eyese svelama.

Me zajima jednak to, jestli jsou to H4 + obrysovka, nebo spis podle obrazku H1 a H7. Zadruhe jestli je pred H7 cocka a do tretice jestli je to komplet svetlomet vcetne zadnich krytu, nebo jestli budu muset pri prestavbe na xenony pouzit neco z puvodnich svetel (zaruka). Bude fungovat regulace sklonu?

Re: Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 08 led 2009, 13:11
od sladas opc
astra h ma zarovku H7 a na dalku se k H7 rozsviti jeste H1,ale dodelat xenony by se melo jen za H7 jelikoz pri startu xenonu to dele trva tak se na dalkovy nechava normalni zarovka tudiz H1..pri zadelavani sady xenonu musis ze zadu do gumy svetla udelat diru aby si mohl protahnout kabely od vybojky jinak vse zustava,problem je jset u astry s tim ze patice na zarovku je jina nez je xenon a túdiz vybojka ve svetle nedrzi musi se koupit redukce pro uchyceni vybojky...jinak sklon svetlometu bude normalne fungovat,tam problem neni.nikde jsem ale cetl ze pri dodelavani neorigo xenonu u novych aut dochazi k poskozovcani relatek(vypalovani)a casem snad i k problemu s ridici jednotkou,tak nevim radeji jsjem vyndal a sadu prodal..dalsi problem pak jsou policejni kontroly

Re: Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 08 led 2009, 14:55
od FerdaXXL
a problém je i na STK ...

Re: Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 08 led 2009, 17:24
od sladas opc
problém je pak i při dopravní nehodě,když pojistovna prijde na to že jsou na autě neschvalene xenony tak pak nevyplati skodu...jinak na neorigo xenony jsem cetl dost plusu ale i zaporu,takze jsem radeji nechal origo zarovky s lepsi svitivosti od philipsu

Re: Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 08 led 2009, 18:40
od FerdaXXL
o těch žárovkách od Philipse taky uvažuju .... jak moc si spokojen vyplatí se investovat ? A jaké máš. já jsem uvažoval o X-treme Power nebo o NightGuide-R Ale oni mají dvě verze R a S podle druhu světel. Předpokládám, že pro naše Astříky je to verze R ??? viz obrázek:

Obrázek

Re: Neoriginální HID Xenony a Check Control

Napsal: 08 led 2009, 18:43
od Samothe
jj philipsky svítí perfektně ;)