Stránka 1 z 1
umisteni ŘJ a poruchovost
Napsal: 28 bře 2011, 07:31
od Boyapunk
cau, kamarad dela diagnostiku v chrudimi a rikal mi ze na astre G jsou caste poruchy ridici jednotky motoru. je umistena primo na motoru- nevyhoda, velke zmeny teplot a soucastky jsou osazeny na keramicke desticce, konektror řj neni pajen, ale bodovan. klasicke řj ostatnich aut opravuje bezne,ale toto pry nejde, protoze soucastky nejdou prohřát. tak se chci zeptat jak je to u astry h-benzin. tech u nas moc neni videt, tak je jeste neopravoval. rikal ze kdyby jednotka byla umistena napr v narazniku, nebo primo na motoru, tak ze by ji slo pres prodluzovaci kabel umistit nekam do kabiny.co si o tom myslite? a jak je to s poruchovosti řj u astra h? jake jsou ostatni klasicke zavady astra h benzin 1.6?
Re: umisteni ŘJ a poruchovost
Napsal: 28 bře 2011, 10:02
od swabel
Myslim, ze je to len u 1,8 benzinovych motorov. Tam RJ odchadzali kvoli vysokym teplotam.
Re: umisteni ŘJ a poruchovost
Napsal: 28 bře 2011, 10:27
od Samothe
s tímhle měli problém astry G 1.8,jak astry H s tímto motorem nevím,ale doufám,že je to u háček vyřešené

Re: umisteni ŘJ a poruchovost
Napsal: 28 bře 2011, 10:30
od swabel
Ano, Astra G, Corsa C.
Re: umisteni ŘJ a poruchovost
Napsal: 29 bře 2011, 17:08
od Mike.S
u Gček s tím byl problém u motorů 1.8 16V (85kW) X18XE1, motory 1.8 16V (92kW) Z18XE už měly jinou RJ - ta se pak dávala i do Hčak a Bček, takže bych řekl, že s tím už problémy nebudou
Re: umisteni ŘJ a poruchovost
Napsal: 29 bře 2011, 17:12
od swabel
Nuz neviem, kamarat mal tento motor v Corse C Gsi a veru s nou problem bol. Nakoniec musel kupit novu...
Re: umisteni ŘJ a poruchovost
Napsal: 29 bře 2011, 18:41
od Arwy
Všetky RJ sú vyrábané podobnou (ak nie rovnakou) technológiou a všetky aj mávajú problém ktorý je takmer vždy v prepojke medzi "plošákom" a pinom konektora.
Tu si mrkni ako to vyzerá z vnútra (a je tiež KO prepojka).
Re: umisteni ŘJ a poruchovost
Napsal: 29 bře 2011, 23:21
od RomanK
Kazí se všechny hybridní jednotky. Jen X18XE1 byly jedny z prvních, tak se začaly kazit nejdřív. Problémy jsou i s Z18XE (Simtec), Z14XE, Z16XE a Z16SE (Multec), X10XE, Z10XE, Z12XE, ... Y17DT, ... a tak bych mohl pokračovat. Co se týče spolehlivosti, tak jsou na to asi nejlíp jednotky BOSCH u dieselových motorů. Ale i těch jsem už pár měnil.