info o poruše spínací skřínky
Napsal: 15 říj 2008, 07:42
v létě se mi stala na Astře H 1,4 benzín, rok 2004 takováto závada.
Při odjezdu jsem nemohl nastartovat. Třikrát při otočení klíčku motor naskočil a hned zase zhasnul.
Na další pkusy už se nerozsvítila ani přístrojová deska. Nezbylo než Astru nechat odvést do servisu.
Měl jsem podezření na spínací skřínku. Technik se s tím trápil celý den,stále se mu nedařilo komunikovat s řídicí jednotkou.
Závada byla skutečně ve spínací skřínce, přes kterou jde napájení do řídicí jednotky. Objednali a vyměnili celý díl.
Doma jsem si vadnou spínačku rozebral a zjistil jsem.
Je tam takový malý segment, výlisek z pružné bronzi, který při otočení klíčkem spojuje vodivé dráhy na izolované podložce.
Segment je prolisem zafixován v unášeči z bílé umělé hmoty (asi teflon).
Nepodařilo se mi odhalit, jak a proč se bronzový segment uvolnil z unášeče.
Při odjezdu jsem nemohl nastartovat. Třikrát při otočení klíčku motor naskočil a hned zase zhasnul.
Na další pkusy už se nerozsvítila ani přístrojová deska. Nezbylo než Astru nechat odvést do servisu.
Měl jsem podezření na spínací skřínku. Technik se s tím trápil celý den,stále se mu nedařilo komunikovat s řídicí jednotkou.
Závada byla skutečně ve spínací skřínce, přes kterou jde napájení do řídicí jednotky. Objednali a vyměnili celý díl.
Doma jsem si vadnou spínačku rozebral a zjistil jsem.
Je tam takový malý segment, výlisek z pružné bronzi, který při otočení klíčkem spojuje vodivé dráhy na izolované podložce.
Segment je prolisem zafixován v unášeči z bílé umělé hmoty (asi teflon).
Nepodařilo se mi odhalit, jak a proč se bronzový segment uvolnil z unášeče.