Astra H GTC
Napsal: 21 zář 2008, 17:03
Nedávno jsme zveřejnili článek o úpravě Porsche Cayenne od tuningové firmy Lumma. Německý úpravce se však nespecializuje pouze na vozy s astronomickými cenami a vzal si do parády téměř třikrát levnější Opel Astra s motorem 2.0 Turbo, Dodal mu nejen sportovnější zevnějšek, ale i porci výkonu navíc.

By samothe
I přes to, že tuning Astry působí poněkud pouťově, můžeme o něm s klidem mluvit jako o zdařilém. Přední část dostala nový agresivní nárazník a mračínka světel, která proměnila výraz umírněné Astry v agresivnější. I z boku je patrné, že úpravce vykonal spoustu práce. Mohutné prahy, sportovní zrcátka a obrovská 19palcová kola z lehké slitiny obouvající pneumatiky KUMHO o rozměru 225/30 prozrazují sportovní ambice vozu. Ale to už se dostáváme k zadní partii, která je doslova pastvou pro oči. Čtveřici mohutných koncovek výfuků dokonale zapracovanou ve sportovním nárazníku doplňuje spoiler na hraně karoserie a po vzoru předních světel zamračené koncové svítílny.

By samothe
Kus práce bylo odvedeno i pod kapotou vozu, kde plní svou úlohu přeplňovaný čtyřválec Ecotec o objemu 2,0 litru, který v základním provedení nabídne rovných 200 koní. Koňské stádo se však úpravci díky implementaci výfukového systému z nerezové oceli a tzv. Lumma D-Boxu (úprava řídící jednotky) podařilo rozšířit o rovných 20 kusů. Výkonové maximum se tak posunulo na hodnotu 220 koňských sil. Jistý nárůst zaznamenal i točivý moment, který si polepšil o 26 N.m. Jeho výsledná hodnota tedy činí 288 N.m.
Nezapomnělo se ani na tužší nastavení podvozku, které posunulo Astru blíže k vozovce, a snížení účinku posilovače řízení. Ve výsledku to znamená lepší jízdní vlastnosti a ovládání vozu.
Za kompletní úpravu si Lumma účtuje bezmála 8 000 eur, z čehož největší položkou jsou obutá kola (4 053 eur), výfukový systém (687 eur) a Lumma D-box (649 eur).

By samothe

By samothe
I přes to, že tuning Astry působí poněkud pouťově, můžeme o něm s klidem mluvit jako o zdařilém. Přední část dostala nový agresivní nárazník a mračínka světel, která proměnila výraz umírněné Astry v agresivnější. I z boku je patrné, že úpravce vykonal spoustu práce. Mohutné prahy, sportovní zrcátka a obrovská 19palcová kola z lehké slitiny obouvající pneumatiky KUMHO o rozměru 225/30 prozrazují sportovní ambice vozu. Ale to už se dostáváme k zadní partii, která je doslova pastvou pro oči. Čtveřici mohutných koncovek výfuků dokonale zapracovanou ve sportovním nárazníku doplňuje spoiler na hraně karoserie a po vzoru předních světel zamračené koncové svítílny.

By samothe
Kus práce bylo odvedeno i pod kapotou vozu, kde plní svou úlohu přeplňovaný čtyřválec Ecotec o objemu 2,0 litru, který v základním provedení nabídne rovných 200 koní. Koňské stádo se však úpravci díky implementaci výfukového systému z nerezové oceli a tzv. Lumma D-Boxu (úprava řídící jednotky) podařilo rozšířit o rovných 20 kusů. Výkonové maximum se tak posunulo na hodnotu 220 koňských sil. Jistý nárůst zaznamenal i točivý moment, který si polepšil o 26 N.m. Jeho výsledná hodnota tedy činí 288 N.m.
Nezapomnělo se ani na tužší nastavení podvozku, které posunulo Astru blíže k vozovce, a snížení účinku posilovače řízení. Ve výsledku to znamená lepší jízdní vlastnosti a ovládání vozu.
Za kompletní úpravu si Lumma účtuje bezmála 8 000 eur, z čehož největší položkou jsou obutá kola (4 053 eur), výfukový systém (687 eur) a Lumma D-box (649 eur).

By samothe