Stránka 1 z 12
					
				DPF filtr
				Napsal: 14 kvě 2010, 19:55
				od Romano
				Zdar chlapi.
Mám od prosince 09 svou Astru 1.9cdti 88Kw (8-mi ventil) rv.04/2006 koupeno nové v ČR. A dotaz na znalce těchto motorů.
S autem mám už najeto přes 8000 km (smíšeného provozu) a po přechodu z Vectry " B " benzínu zatím naprosto spokojen , ale za celou dobu jsem nezaznamenal regeneraci DPF filtru.Ani když auto jednou za asi 7-10 dní vezmu na projížďku okolo 
30km , ani když jedu delší jízdu.Okamžitá spotřeba vždy odpovídá "noze na plynu"(jezdím na Verva diesel)
Jak přijdu na to jestli ho v Astře mám.Kde je na autě umístněn?
Servisák mi řekl, že je něco hned za turbem.
Je to on? Nemáte někdo fotky DPF.
Někde jsem četl , že ho mají všechny opel "nafty" právě od roku 2006.
A ještě jedna otázka: Má 88-KWatový motor  dvouhmotnostní nebo jednoduchý setrvačník.
Díky za odpovědi a rady.
Ať nám auta v pohodě jezdí.
Čus Romano.
			 
			
					
				Re: DPF filtr
				Napsal: 14 kvě 2010, 20:54
				od 11roman11
				Romano píše:Zdar chlapi.
Mám od prosince 09 svou Astru 1.9cdti 88Kw (8-mi ventil) rv.04/2006 koupeno nové v ČR. A dotaz na znalce těchto motorů.
S autem mám už najeto přes 8000 km (smíšeného provozu) a po přechodu z Vectry " B " benzínu zatím naprosto spokojen , ale za celou dobu jsem nezaznamenal regeneraci DPF filtru.Ani když auto jednou za asi 7-10 dní vezmu na projížďku okolo 
30km , ani když jedu delší jízdu.Okamžitá spotřeba vždy odpovídá "noze na plynu"(jezdím na Verva diesel)
Jak přijdu na to jestli ho v Astře mám.Kde je na autě umístněn?
Servisák mi řekl, že je něco hned za turbem.
Je to on? Nemáte někdo fotky DPF.
Někde jsem četl , že ho mají všechny opel "nafty" právě od roku 2006.
A ještě jedna otázka: Má 88-KWatový motor  dvouhmotnostní nebo jednoduchý setrvačník.
Díky za odpovědi a rady.
Ať nám auta v pohodě jezdí.
Čus Romano.
Auta s 1,9 a filtrem mají na středním sloupku na štítku s číslem kasle v rámečku 0,50 1,9 bez filtru maj 1,2
je nalepená pod okem zámku dveří spolujezdce...nebo nad to najdeš 

To číslo označuje kouřivost
 
			
					
				Re: DPF filtr
				Napsal: 15 kvě 2010, 16:19
				od Romano
				Čau.Tak jsem se díval na ten štítek.Bohužel je v tom rámečku trochu ošoupaný, ale vyčetl jsem tam 1.30.Je možná i tato hodnota.Rozhodně tam není 0,50 prostřední číslo je určitě 3.
Ve velkém techničáku mám v Emisích napsáno: 
korigovaný součinitel adsorpce[m] 1.3
			 
			
					
				Re: DPF filtr
				Napsal: 15 kvě 2010, 20:02
				od Kesi
				Tak zotrvačník máš podľa mňa dvojhmotový a DPF filter sa síce už tu riešil ale ak ho máš tak pod autom na úrovni predných sedadiel je tučný diel do ktorého vedú dve trubky a hadice  

 
			
					
				Re: DPF filtr
				Napsal: 18 kvě 2010, 09:38
				od Romano
				Vím , že se tu DPFko už řešilo , ale nenašel jsem kde by mělo být.
Tak na vyfuku pod sedačkama nic namám , ani se snímači ani bez nich.
Jen ten setrvák pro případ výměny , by mohl byt jednodušší a hlavně levnějši jednohmotnostní.
Kámoš na Vectrě "C" motor z19dth má součinitel adsorpce 1.20.
Díky za informace.
			 
			
					
				Re: DPF filtr
				Napsal: 26 kvě 2010, 06:28
				od 11roman11
				Pohoda filtr tam nemáš...můžeš bejt jedině rád,dělá to jenom problémi 

 
			
					
				Re: DPF filtr
				Napsal: 26 kvě 2010, 07:37
				od Lukin
				11roman11 - platí to s těmi čísly obdobně i u motorizace 1,7? Nebo dá se obecně říci, že pokud je číslo v rámečku menší než jedna, tak tam DPF je, pokud je vyšší než jedna tak tam není? Já tam mám konkrétně 1.40.
			 
			
					
				Re: DPF filtr
				Napsal: 26 kvě 2010, 15:49
				od papak13
				Ako zistím či mám DPF alebo nemám?
			 
			
					
				Re: DPF filtr
				Napsal: 28 kvě 2010, 08:59
				od Kesi
				Tak že si to tu prečítaš 

 
			
					
				Re: DPF filtr
				Napsal: 29 kvě 2010, 19:11
				od 11roman11
				Lukin píše:11roman11 - platí to s těmi čísly obdobně i u motorizace 1,7? Nebo dá se obecně říci, že pokud je číslo v rámečku menší než jedna, tak tam DPF je, pokud je vyšší než jedna tak tam není? Já tam mám konkrétně 1.40.
filtr nemáš jinak bys měl taky pod 0,50
a hlavně  filtry v 1,7 se dávali na přání pouze do DTJ nebo DTR motorů