Stránka 1 z 1
Regulacni ventil Turba
Napsal: 11 dub 2010, 15:00
od martas09
Muze nekdo poradit jakym smerem se pohybuje tahlo co regulije tlak turba? Obcas mi turbo vypne pri vetsi zatezi (treba svizna jizda do kopce). Kdyz jsem se pokousel hejbat s tyckou regulatoru, tak tycka sla posunout jen smerem do 'plechovky'. Cekal bych, ze se bude vysouvat a ne zasouvat.
Re: Regulacni ventil Turba
Napsal: 11 dub 2010, 15:06
od RomanK
martas09 píše:... Cekal bych, ze se bude vysouvat a ne zasouvat.
Z jakého důvodu?
Re: Regulacni ventil Turba
Napsal: 12 dub 2010, 12:58
od martas09
predpokladam, ze do reg ventillu jde tlak a ne podtlak. Jen jsem chtel zjistit jestli se lopatky turba hejbou nebo ne. Cetl jsem Skoda Octavia forum, kde upoozornovali, ze tahlo jde smerem vem. Proto se ptam. Jen chci zjistit jestli to funguje stejne u Opla nebo je konstrukcne ventilu jina. Turbo mi vypina a nejsem si jistej jestli to je vadnym reg. ventilem, nebo nnecim jiny. Tahlo ventilu celkem v pohode rozhybam rukou (proti tlaku nejake pruziny smerem od turba do ventilu). Takze nepredpokladam, ze se lopatku zasekavaj kuli karbonizaci.
Zdravi Martin
Re: Regulacni ventil Turba
Napsal: 13 dub 2010, 19:16
od Kesi
Malo by to ísť dnu si myslím je to ovládané podtlakom.
Re: Regulacni ventil Turba
Napsal: 14 dub 2010, 21:04
od 11roman11
Po nastrtování to přitáhne aby byl co možná nejviší plnící tlak na rozjezd z nízkejch o táček. s nárůstajcíma otačkama se pak vrací do polohy jako když je chcípnuto.
Vyskoušel se zdechlim motorem za to zabrat smerem dolu,melo by to chodit absolutně hladce jak dolu tak hlavně nazpět pokud ucejtíš lehčí drhnutí budeš mít už částečně zajebanej varjabyl.naklápění pak drhne a máš pak moc vysokej tlak turba než by chtěla jednotka a ta pak rozsvítí chybu p-0234 kladná odchilka v obvodu regulace plnícího tlaku
a nebo to může bejt uplně něco jinýho jak popisuješ jízdu s kopce
Re: Regulacni ventil Turba
Napsal: 18 dub 2010, 19:48
od martas09
11roman11 píše:Po nastrtování to přitáhne aby byl co možná nejviší plnící tlak na rozjezd z nízkejch o táček. s nárůstajcíma otačkama se pak vrací do polohy jako když je chcípnuto.
Vyskoušel se zdechlim motorem za to zabrat smerem dolu,melo by to chodit absolutně hladce jak dolu tak hlavně nazpět pokud ucejtíš lehčí drhnutí budeš mít už částečně zajebanej varjabyl.naklápění pak drhne a máš pak moc vysokej tlak turba než by chtěla jednotka a ta pak rozsvítí chybu p-0234 kladná odchilka v obvodu regulace plnícího tlaku
a nebo to může bejt uplně něco jinýho jak popisuješ jízdu s kopce
Pohyb tahla pri nastartovani a pridavani plynu jsem uz omrk

Zda se, ze to facha dobre. DIK