Stránka 1 z 2
kouř při akceleraci
Napsal: 03 bře 2010, 07:16
od ice1975
Ahoj chlapi.
už dříve jsem si všiml, že při akceleraci (třeba na dálnici, když chci náhle zrychlit a sešlápnu to), mi moje Háčko jakoby zakouří z výfuku:o
je to u dieselu normální? a co to vůbec způsobuje?
Dík za odpovědi.
Re: kouř při akceleraci
Napsal: 03 bře 2010, 08:10
od Mazety
ice1975 píše:Ahoj chlapi.
už dříve jsem si všiml, že při akceleraci (třeba na dálnici, když chci náhle zrychlit a sešlápnu to), mi moje Háčko jakoby zakouří z výfuku:o
je to u dieselu normální? a co to vůbec způsobuje?
Dík za odpovědi.
tak to je úplně normální, jsou to saze dehtu a briket

Re: kouř při akceleraci
Napsal: 03 bře 2010, 10:53
od ice1975

zajímavé....
Re: kouř při akceleraci
Napsal: 03 bře 2010, 13:47
od dark
Když máš filtr pevných částic tak ti to kouřit nebude, ale pokud ho nemáš tak jak tu píše kolega, je to u dieselu normální...
Re: kouř při akceleraci
Napsal: 03 bře 2010, 19:18
od 11roman11
Nechci tě nák stresovat,ale pokud jedeš kylem a šlapneš na to a ta 1,7 ti černě zahulý tak že to vydíš v zrcátku uplně normální to neni a už sem to několykrat uspěšně vyřešil.Nevým jestly to je tvůj problém,ale dělaly to saze z ágé erka.....
Mezi baterkou a krytem motoru vede černa kovová trubka do sání a tu budeš mít zalepenou sazema ....je to defakto normální, ale de oto že ta roura má vnitřní průměr cca odhad 4,5 cm. Jenže ten bordel ten průměr zmenší klydně na 2,5 cm a pak to takle vyflusává brykety při zadupnutí plynu
Re: kouř při akceleraci
Napsal: 03 bře 2010, 20:28
od Kesi
Usadeniny ktoré sa ti dostanú cez otvorený AGR a dostanú sa ďalej do spaľovacieho priestoru pri horení nafty zhoria ale tie ktoré sú usadené vo výfukovom potrubí sa uvoľňujú. Ak to zadymí občas pri zošliapnutí plynového pedálu je to OK ale ak to dymí stále je to dôsledok nedokonalého horenia za nedostatku vzduchu (to ako keď ide pred vami načipovaná ochcávka a dymí a dymí

) dôvodom o.i. môže byť zanesený vzduchový filter alebo zlé dávkovanie paliva.
Re: kouř při akceleraci
Napsal: 04 bře 2010, 07:25
od ice1975
Zakouří to opravdu jen při náhlé akceleraci, jakoby to "vyplivne" oblak kouře, jinak při plynulé jízdě je to OK.
Podotýkám, že jsem měnil všechny filtry v lednu 2010....
Takže, když vyčistím tu trubici od AGR, jak píše 11roman11, bude to lepší?
Re: kouř při akceleraci
Napsal: 04 bře 2010, 09:50
od 11roman11
Popíšu to jinak, ta roura je zevnitř tak blbě lakovaná, že ty saze se na lepí jak mouchy na hovn..... tim že se zmenší průměr ty roury a jelykož je to dýzl který nemaj lambdasondy není nic coby určovalo poměr směsi a v ten moment kdy akceleruješ si to myslí že doválců proudí určitý množstvý vzduchu,který tam neni..dalo by se říct že to zahulý protože to je bohatý....todle co posuju bylo u aut zhruba s nalýtanejma 150 tisic km vejš a bylo to znat i na diagnostyce kde se to dalo vypozorovat jak jednotka nakrmila interval otevření vsřiku pak ubrala a zase přidala ...... je to tam jako -vyvážení válců- nebo tak nák
Re: kouř při akceleraci
Napsal: 04 bře 2010, 18:42
od Pepino_GH
Nebude... Obláček při prudké akceleraci je normální jev i u dražších vozů..
Re: kouř při akceleraci
Napsal: 07 bře 2010, 19:58
od Jirka156
Mě zase znepokojuje oblak kouře po nastartování mé Zafiry 1,9CDTI 110kW s DPF. Asi 5 vteřin se z toho line šedý smradlavý oblak kouře. Žhavičky nový, filtry nový a EGR jsem čistil minulý víkend a kouří stále. Nikde žádná chyba. Ještě chystám výměnu sání kvůli těm přiblblým vířivým klapkám+motorek. A rozvody. Jinak to sání je hezky zasviněný. Uvidíme. A ještě mě znepokojuje olej na hadici zespod u turba. Mám se připravit na repas?