Stránka 1 z 6
					
				zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 18:25
				od dimi
				Právě jsem dočetl nový Svět motorů kde hodnotí háčko jako ojetinu a zarazilo mě jak nadávají na ovládací páčky a hlavně na tu co ovládá blinkry. Prý blinkr nemá polohu. Jak to tedy je? Zvyká se na to opravdu tak blbě? Kdysi jsem jel s vektrou a ta necvakla při dání blinkru. Má to tedy háčko stejně jako vektra? To mi moc nesedělo.
			 
			
					
				Re: zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 18:37
				od milosh
				Zvyknes si rychle, ale rozdil to je, pac ma trippling jakoby pri tuknuti do blinkru a kdyz "vic zaberes" tak pak blikas neustale 

 Blbe se to vysvetluje ale je to intuitivni, pote co jsem zene pujcil hacko poprve tak hned vedela co a jak takze v pohode  

 
			
					
				Re: zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 18:44
				od Apikkk
				Já když jsem si koupil Háčko a jel s ní domu, tak jsem si neskutečně zanadával, ale pak jsem si zvykl a SUPR.
Teď zas nadávám, když vlezu do auta, kde to je při starým.
			 
			
					
				Re: zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 18:46
				od Dalik
				Já jsem s tím taky nikdy zkušenost neměl a najednou jsem to měl takto používat denně 

Ale je to úplně v pohodě, dokonce bych to ani nenazýval zvykem, protože ono není jaksi nač si zvykat - na "pohybovém principu ovládání" (či jak to nazvat 

 ) se vůbec nic nemění 

Páčky se ovládají moc příjemně. Vůbec nechápu, co na tomhle může někdo kritizovat. Jediný, na co jsem si zvykal, je jejich poloha, která je trochu výš než třeba u Octávky.
 
			
					
				Re: zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 18:49
				od milosh
				JJ jsou vys ale kdyz si zvyknes tak pak v jinem aute je hledas a oni jsou dole 

 
			
					
				Re: zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 18:52
				od dimi
				To mi taky přišlo, že jsou dost vysoko. Takže tripling už je v háčku standart a nemusí se dodělat jako v géčku? Je to tedy asi jako ta vektra se kterou jsem jel, snad si zvyknu. 

 
			
					
				Re: zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 18:53
				od moulaj
				Opravdu je to jenom o zvyk,taky jsem z toho byl dost vykulenej 

 Spíš u páčky stěračů jsem několikrát chytl za klíček...
 
			
					
				Re: zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 18:57
				od milosh
				dimi píše:To mi taky přišlo, že jsou dost vysoko. Takže tripling už je v háčku standart a nemusí se dodělat jako v géčku? Je to tedy asi jako ta vektra se kterou jsem jel, snad si zvyknu. 

 
Jo je ve standartu a hlavne co dost pouzivam ted v zime za tmy kdyz nekde parkuju je to ze kdyz das packu vlevo dolu a vylezes z vozu tak ti sviti pulka auta, cool  

 
			
					
				Re: zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 19:02
				od MrMarian
				Zdar,
Je o ako vo Vectre C. Maju len nulovu polohu ... maly pohyb triblink ... velky pohyb blikanie na trvalo ako v G.
Je to len o zvyku ... ale ja som si zvykol hned ...
Prajem pekny vecer.
M.
			 
			
					
				Re: zapínání blinkrů v H - rozdíl proti G ????
				Napsal: 03 pro 2009, 19:10
				od dimi
				Díky chlapy. 
