Stránka 93 z 142

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 říj 2012, 09:31
od PepaS
@ martulik: pokud byste tedy chtěl „přerovnat“ snímače PASu, musel bys prohodit piny v konektoru u ŘJ PASu.

K tichému režimu MKJ: zaškrtnutím položky tichý režim v konfiguračním menu je potlačeno generování zvuku gongu při otevírání důležitých informačních oken. U 80 °C gong nikdy nezazní – v konfiguračním menu se aktivuje/deaktivuje funkce (ne zvuk) upozornění na zahřátí motoru. Gong zazní pouze u zpráv, které si žádají zvýšenou pozornost řidiče (DPF a přehřátí motoru).

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 říj 2012, 09:57
od martulik
A právě tichý režim nikde...
No třeba jsem se jen špatně díval. Odpoledne na to juknu a dam vědět.
Prosím kde je schovaná ta ŘJ PAS?

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 říj 2012, 11:48
od Stan.
ŘJ parkpilotu u VC dle schema je vzadu na REC (zadní elektrické centrum)
Jsou na ní dva konektory od předních a zadních senzorů.
Od předních senzorů k ŘJ vedou kabely ještě přes dvě svorkvnice.
X20 konektor dole vlevo v nárazníku
X26 konektor v motorovém prostoru vlevo za tlumičem u přepážky
XC21 konektor přímo na ŘJ parkpilotu
Společné vodiče pro všechny čtyři senzory:
Hnědobílý vodič X20=Pin 1 X26=Pin 5 XC21=Pin 6
Černošedý vodič X20=Pin 6 X26=Pin 6 XC21=Pin 5
Senzory samostatné:
Vnější vlevo šedočervený vodič X20=Pin 2 X26=Pin 7 XC21=Pin 7
Střední vlevo šedožlutý vodič X20=Pin 3 X26=Pin 8 XC21=Pin 8
Střední vpravo šedočerný vodič X20=Pin 4 X26=Pin 9 XC21=Pin 9
Vnější vpravo šedobílý vodič X20=Pin 5 X26=Pin10 XC21=Pin10
Snad Ti to pomůže

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 říj 2012, 12:07
od martulik
Luxusní nápověda, díky moc.

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 říj 2012, 19:51
od martulik
PepaS, tichý režim nalezen. 8-)
Už jsem asi přepracovaný, že přehlídnu takovou záložku na zaškrtnutí.

U parkpilota, jsou přeházené kabely k jednotlivým senzorům hned v nárazníku. Zjistil jsem to podle barev kabelů, které mi poskytl Stan. Ještě jednou díky.
Až budu mít více času, musím nárazník povolit a kabely přepojit. Vypadá to, že jsou dostatečně dlouhé, aby došlo k jejich záměně.

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 20 říj 2012, 20:50
od martulik
Kabeláž k předním senzorům je dostatečně dlouhá a opravdu může dojít k záměně pravé a levé strany. Kdo bude sundávat přední nárazník, ať je opatrný a kabeláž si poznačí. Přeházel jsem to a je všechno OK. Nárazník jsem nemusel ani celý sundávat, stačilo odšroubovat dva šroubky na každé straně plastového nadkolí a dva plastové štefty v prostředku nárazníku a odtáhnout ho dopředu. Tím vzniklo dostatek místa na rozpojení kabeláže a přeházení konektorů.
Práce 20 minut i s odzkoušením.


pánové co toto:
http://www.youtube.com/watch?v=DWWnSsxS ... re=related

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 23 říj 2012, 10:37
od sauce
Ještě jeden možná hloupý nápad, bylo by možné pomocí MKJ zobrazovat nějakým způsobem taky "Remaining Oil Life"?
Pomocí OP-COMu to jde vyčíst:
oil1.jpg
oil2.jpg

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 23 říj 2012, 13:55
od Jocker
na tohle musímš mít čidla v ty clasiky nemaj....bo se pletu?

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 23 říj 2012, 14:01
od sauce
No mě se to v OP-COMu zobrazuje :)

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 23 říj 2012, 15:04
od Jocker
remaining oil life 0%?