Stránka 92 z 142

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 09 říj 2012, 11:14
od PepaS
Jocker píše:Včera jsem seděl v autě před obchoďákem a čekal na ženu, chrálo rádio, vrtal jsem se v menu MKJ a sledoval jak klesá stav baterie...po 15 min. na 65% je to normální?
Ano je. Při vybíjení (jakmile připojíme nějaký spotřebič na právě nabitý akumulátor), klesne jeho svorkové napětí rychle na cca 12,6 až 12,8 V (uvedené napětí platí pro plně nabitý akumulátor). Hodnotit stav nabití akumulátoru má smysl minimálně po 1 hodině bez dobíjení (motoru stojí) a s minimálním vybíjením (vše vypnuté). Po hodině se pouze při zapnutém rádiu / displeji odečte stav napětí a nabití akumulátoru; teprve tyto hodnoty mají vypovídací hodnotu o stavu nabití akumulátoru.
mudr.sat píše:Pepíku,dá se věřit MKJ jednotce co se týče ůdaje o teplotě motoru??
MKJ zobrazuje teplotu chladící kapaliny motoru, nikoliv teplotu motoru. Údaj o teplotě chladící kapaliny MKJ čte z IPC (budíky). Do IPC údaj o teplotě chladící kapaliny motoru posílá přes CIM řídící jednotka motoru, ke které je snímač teploty připojený. Když je chlazení motoru v pořádku, neměl by mezi teplotou motoru a teplotou chladící kapaliny motoru být významný rozdíl. Pokud by ale např. unikla chladící kapalina nebo by se zastavila cirkulace chladící kapaliny, pak může být rozdíl velmi významný.
nedy666 píše:chtěl bych se zeptat zda bude mít do budoucna možnost používat MKJ i nové Zafiry B od roku výroby 2010, pokud tam mají to UHPčko a SW 8.x.x. tak to MKJ do nepodporuje.
bohužel nebude. Displej se chová jako „kreslící tabule“, kterou jednotliví klienti (EHU, UHP a ECC) žádají o vykreslení informace v podobě oken. Ve starších displejích (výrobce Siemens VDO) je rezerva pro nové, budoucí klienty, se kterými GM / OPEL v budoucnu asi počítal (např. externí navigace, pro kterou je i připravené zobrazení videa v celoobrazovkovém režimu); MKJ se tedy chová jako nový klient (pro kterého je v displeji připravená rezerva) a „kreslící tabule“ jeho požadavky vykresluje.

Bohužel ale u nových displejů (výrobce Delphi Grundig) došlo ke změně - „kreslící tabule“ vykresluje požadavky pouze od přesně definovaných klientů (EHU, UHP a ECC) a požadavky jiných klientů ignoruje. Proto se na nových displejích musí MKJ tvářit jako UHP, jinak nemá šanci cokoliv na „kreslící tabuli“ vykreslit. Každý klient musí být unikátní – nemohou dva bloky kreslit v kontextu jednoho klienta, to by vzniknul chaos..

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 09 říj 2012, 12:32
od Midzi
Pepo ten parkovaci asistent by sa nedal otocit o 90° nech to nemyli. Ked by sa potom dala kamera tak by to ukazovalo rovno do obrazu. Teda ak sa daju skombinovat tieto dve veci.

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 09 říj 2012, 13:47
od sauce
Malý dotaz, OPC show stále není na pořadu dne? :)

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 09 říj 2012, 14:08
od mudr.sat
Jo nemyslel jsem motor ale kapalinu v motoru.Ověřuji si tak stav poruchy termostatu.

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 10 říj 2012, 12:14
od martulik
dotaz na PepaS

Ahoj Pepiku,
kde přesně se nachází jednotka pro přední parkovací senzory? Asi mám přehozené kabely....
Parkpilot mi ukazuje přední čidla na displeji obráceně. Přední jsou na levé straně, to je v pořádku, ale pravou stranu mám dole a levou nahoře. Zadní jsou v pořádku, pravá strana nahoře a levá dole.

Dík martulik

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 10 říj 2012, 15:21
od PepaS
sauce píše:Malý dotaz, OPC show stále není na pořadu dne?
opravdu není
mudr.sat píše:Jo nemyslel jsem motor ale kapalinu v motoru.Ověřuji si tak stav poruchy termostatu.
aha, tak tomu věřit můžeš – jak teplotu chlad. kapaliny změří ŘJ motoru, tak ji MKJ zobrazí
martulik píše:kde přesně se nachází jednotka pro přední parkovací senzory?
přední i zadní senzory jsou připojené k jedné jednotce, kde přesně ve voze je ti v tuto chvíli nenapíši (večer se můžu mrknout do TISu). Já jí mám na chodbě pod radiátorem vedle ŘJ motoru :)

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 10 říj 2012, 18:18
od martulik
Je to vůbec možné, aby to bylo těmi přehozenými kabely v řídící jednotce? Jestli ano, jak vlastně poznám u řídící jednotky který kabel je pro to konkrétní čidlo když jich mám 8. Ještě jsem to neviděl a už v tom mám guláš... :mrgreen:
Zkoušet jedno čidlo po druhém no nazdar... :o

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 12 říj 2012, 17:51
od PepaS
to přehození je dost divné, v nárazníku je kabel na míru, takže by muselo být prohozené u PASu nebo v průchozích konektorech. Máš schémata a zapojení konektorů? Jo, máš OP-COM, tak si zkus zkontrolovat i v OPu. Zatím jsem u nikoho s MKJ nenarazil, že by neseděly pozice...

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 14 říj 2012, 20:17
od martulik
PepaS píše:to přehození je dost divné, v nárazníku je kabel na míru, takže by muselo být prohozené u PASu nebo v průchozích konektorech. Máš schémata a zapojení konektorů? Jo, máš OP-COM, tak si zkus zkontrolovat i v OPu. Zatím jsem u nikoho s MKJ nenarazil, že by neseděly pozice...
Ahoj,
tak jsem konečně vyzkoušel parkpilota pomocí OPCom.
Bráno pohledem od řidiče ve směru jízdy, všechny přední

v nárazníku pravý vnější - vypisuje levý prostřední
v nárazníku pravý prostřední - vypisuje levý vnější
v nárazníku levý prostřední - vypisuje pravý prostřední
v nárazníku levý vnější - vypisuje pravý vnější

Zadní jsou v pořádku.

Re: Modul Komfortní Jednotky (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 říj 2012, 05:42
od martulik
Ještě jeden dotaz, kde se dá nastavit tichý režim na upozornění vypalování DPF? Nějak jsem to nenašel. Je tam záložka na zaškrtnutí zobrazit DPF, nebo ne. Zobrazit upozornění bez zvuku, třeba jako u teploty vody při 80 stupňů jsem nenašel. Je tam ta možnost volby?