Naskytla se mi příležitost vyzkoušet K-čko Innovation s LED-Matrix a slabší 1.4T. Pokusím se vystihnout hlavní dojmy a poznatky:
+ živý motor, na svižné svezení stačí s přehledem, velmi dobře odhlučněný
+ příjemná spotřeba (dle stylu jízdy), proti mé atmosférické 1.6 to jede lépe a žere méně

+ excelentní světlomety, jak pro jízdu ve městě tak hlavně mimo, asistent dálkových světel fungoval z 99.5% přesně (oproti zkušenostem z testů co jsou na netu), za celou dobu na mě ani jednou nikdo nebliknul
+ proti bixenonům v Astře H jsou LED světla v K-čku ještě o level výše
+ podvozek spíše tvrdší (nenaklání se v zatáčkách tolik jako H-čko), v zatáčkách velmi jistý
+ přední hrana nárazníku a lízátko jsou celkem vysoko, takže je orvat o obrubník bude chtít dost řidičského umu

+ řazení naprosto v pohodě (na nechodící 5ku jsem nenarazil), spojka bohužel nemá úplně lineární chod (ale to nechci moc hodnotit, přece jen jezdím 7 let s automatem)
+ infotainment má tunu různého nastavení (proti H-čku je to jako z jiného vesmíru), ovládání je ale i tak celkem intuitivní
? 370l zavazadlového prostoru jen s lepicí sadou, s minirezervou je to o dost méně (odhadem méně než v H-čku, neměřil jsem)
? baterie a elektrické centrum umístěno v plechové vaničce za zadními sedačkami "pod rezervou", asi kvůli rozložení hmotnosti, doufám že Opel dostatečně myslel na utěsnění celého auta...
? brzdy proti minule testované naftové 1.6 měly o dost rychlejší nástup, nicméně H-čko je má ještě o trochu "jedovatější"
- proti H-čku velmi přeposilované řízení, po přesednutí do H-čka jsem hledal proč nefunguje posilovač

- když je téměř veškeré vnější osvětlení LED, proč jsou na vnitřní osvětlení použity žluté žárovky? (a to nejsem fanda dnešní módy "narvi LED všude kam můžeš")
- komplikovaný systém elektronického klíče, i po přečtení manuálu jsem si nebyl 100% jistý zda se auto po vzdálení se od něj opravdu zamkne (navíc jak se ukazuje v různých testech tak to není úplně bezpečná vychytávka a usnadňuje zlodějům práci)