Stránka 10 z 11

Re: Astra K

Napsal: 18 úno 2016, 12:48
od Midzi

Re: Astra K

Napsal: 18 úno 2016, 14:05
od jour
8-) a ten kombik sa mi zacina pacit este viac

Re: Astra K

Napsal: 18 úno 2016, 14:10
od honzap

Re: Astra K

Napsal: 18 úno 2016, 16:17
od Midzi
aj by som sa divil keby u vas Astra predbehla Superba.

Re: Astra K

Napsal: 01 bře 2016, 12:57
od Midzi
O aute roka uz vieme, takze pridam len toto. Snad z neho bude cerpat aj OPC.

http://www.topspeed.sk/opel-nasadi-novu ... -tcr/10038

Re: Astra K

Napsal: 01 bře 2016, 20:34
od beavis
Blahopreju Astre K za vitezstvi v evropskem aute roku! 8-)

Re: Astra K

Napsal: 11 bře 2016, 18:59
od Westler
Byl jsem dneska projet Kčko, hatchback 1.6 CDTI Enjoy a první dojmy bych (ve srovnání s Hčkem) shrnul asi takto:

+ příjemný a prostorný interiér
+ vyhřívaný volant je "must have"
+ i základní sedadla stačí, v AGR jsem zatím neseděl, proti Hčku mi přišly tvrdší
+ mnohem lepší tlumení při přejezdu výtluků a kanálů
+ při zaklapnutí dveří "lepší"/kvalitnější zvuk
+ mnohem lépe přístupný kufr (velikost vstupního otvoru) v porovnání s Hčkem, ale... (viz. dále)
? i přestože preferuju benzín, velmi rychle jsem se s CDTI sžil a jezdilo se s ním příjemně, ale i šeptající diesel furt zní jako traktor
- první 4cm brzdového pedálu gumový chod, až pak to brzdí jako Hčko - všiml si toho někdo jiný??
- malý kufr (na výšku, ostatní rozměry jsou ok), zbytečně moc místa u rezervního kola
- při rychlejším přeřazení páka jakoby drhne (možná je to v rukách)

Projížďka byla jen krátká, tak zatím nechci moc hodnotit jízdní vlastnosti, to až příště :-)

Re: Astra K

Napsal: 11 bře 2016, 21:48
od vojta
co se týče těch brzd tak podobný pocit mám u všech novějších oplů, háčko brzdilo velmi dobře až jedovatě, ale zřejmě pár novinářů to napsalo do testů tak to inženýři udělali ala šlapání do hovna...

Re: Astra K

Napsal: 22 bře 2016, 16:12
od robert.68

Re: Astra K

Napsal: 22 kvě 2016, 19:36
od Westler
Naskytla se mi příležitost vyzkoušet K-čko Innovation s LED-Matrix a slabší 1.4T. Pokusím se vystihnout hlavní dojmy a poznatky:

+ živý motor, na svižné svezení stačí s přehledem, velmi dobře odhlučněný
+ příjemná spotřeba (dle stylu jízdy), proti mé atmosférické 1.6 to jede lépe a žere méně :-)
+ excelentní světlomety, jak pro jízdu ve městě tak hlavně mimo, asistent dálkových světel fungoval z 99.5% přesně (oproti zkušenostem z testů co jsou na netu), za celou dobu na mě ani jednou nikdo nebliknul
+ proti bixenonům v Astře H jsou LED světla v K-čku ještě o level výše
+ podvozek spíše tvrdší (nenaklání se v zatáčkách tolik jako H-čko), v zatáčkách velmi jistý
+ přední hrana nárazníku a lízátko jsou celkem vysoko, takže je orvat o obrubník bude chtít dost řidičského umu :-)
+ řazení naprosto v pohodě (na nechodící 5ku jsem nenarazil), spojka bohužel nemá úplně lineární chod (ale to nechci moc hodnotit, přece jen jezdím 7 let s automatem)
+ infotainment má tunu různého nastavení (proti H-čku je to jako z jiného vesmíru), ovládání je ale i tak celkem intuitivní
? 370l zavazadlového prostoru jen s lepicí sadou, s minirezervou je to o dost méně (odhadem méně než v H-čku, neměřil jsem)
? baterie a elektrické centrum umístěno v plechové vaničce za zadními sedačkami "pod rezervou", asi kvůli rozložení hmotnosti, doufám že Opel dostatečně myslel na utěsnění celého auta...
? brzdy proti minule testované naftové 1.6 měly o dost rychlejší nástup, nicméně H-čko je má ještě o trochu "jedovatější"
- proti H-čku velmi přeposilované řízení, po přesednutí do H-čka jsem hledal proč nefunguje posilovač :-D
- když je téměř veškeré vnější osvětlení LED, proč jsou na vnitřní osvětlení použity žluté žárovky? (a to nejsem fanda dnešní módy "narvi LED všude kam můžeš")
- komplikovaný systém elektronického klíče, i po přečtení manuálu jsem si nebyl 100% jistý zda se auto po vzdálení se od něj opravdu zamkne (navíc jak se ukazuje v různých testech tak to není úplně bezpečná vychytávka a usnadňuje zlodějům práci)