Stránka 10 z 15

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 09:48
od JohnyBA
Mne zamrzla nafta, jedine co ti vtedy pomoze je benzin, pretoze len ten dokaze rozpustit parafin, ale nespravil som to, radsej som zavolal odtahovku, ale ked prisla na druhy den tak sa oteplilo na -3,5 a auto naskocilo.
Vsetka cest starym automechanikom, vedia toho opravit mozno viac ako mladi, ale nikto nevie vsetko. Oni su nauceny na stare motory, kedy naftaky jazdili aj na transformatorovi olej :-), a ako je zname, starsi clovek sa tachsie uci a casto krat nevidia do motorov ovladanych procesormi. Niekto tu pisal ze mu automechanik poradil startovat so stlacenym plynom a hned ho sprdli ze to bol servisak na 120tky :-)

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 10:13
od Dalik
Přesně tak, ono dříve se dělalo víc věcí, co už se dneska nedělá.
Každopádně do dnešních common railů, které jsou známy svou choulostivostí na kvalitu nafty, bych opravdu benzín nenalil. Je lepší tomu zamrzání předcházet a hodit tam nějaké to aditivum.

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 10:13
od Tereza
Johny
No dobře, já tam ten benzín dávat nebudu, ono je mi obecně nějak proti srsti tankovat natural, už tak jsem měla problém, když jsem přecházela z benzínu na diesela, pořád jsem se u benzínky hlídala co tam leju.
Zvláštní ale je, že tohle je mladej kluk, do 30ti let, takže žádná stará škola...

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 10:15
od Tereza
Dalik píše: Každopádně do dnešních common railů, které jsou známy svou choulostivostí na kvalitu nafty, bych opravdu benzín nenalil. Je lepší tomu zamrzání předcházet a hodit tam nějaké to aditivum.
Tak aditivum tam dám určitě, ale to zřejmě můj problém se žhavenim, nebo respektive s nastartovánim nevyřeší...já bych se z toho picla, tahle situace je nejhorší, když tomu podle všeho nic neni, ale stejně to nefunguje :(.

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 10:21
od David B.
Jezdím každý den a i když bylo ráno -22.5°C, tak se mi nestalo, že by mi auto nechytlo napoprvé (1.9CDTI 88kW). Nepoužívám žádná aditiva, tankuju na Shellce a zatím žádný problém. Myslím, že pokud je auto v pořádku, žhavení a pod., tak by neměl vzniknout problém. Kamarád z Opel servisu mně varoval před litím benzínu do nafty a pod. To se dělalo opravdu na starých motorech.

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 10:28
od JohnyBA
Tereza píše: Tak aditivum tam dám určitě, ale to zřejmě můj problém se žhavenim, nebo respektive s nastartovánim nevyřeší...já bych se z toho picla, tahle situace je nejhorší, když tomu podle všeho nic neni, ale stejně to nefunguje :(.
Tak ale ten problem so zhavicmi ti nevyriesi ani benzin ;-), skor by som povedal ze to zhorsi. Benzinovy motor nie je samozapalny a potrebuje sviecky ktore ho zapalia, nafta sa vznieti sama pri stlaceni a tipol by som, ze benzin v nafte tu vlastnost zhorsi a motor by mal aj horsi vykon

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 10:33
od vojta
Tereza píše:
Dalik píše: Každopádně do dnešních common railů, které jsou známy svou choulostivostí na kvalitu nafty, bych opravdu benzín nenalil. Je lepší tomu zamrzání předcházet a hodit tam nějaké to aditivum.
Tak aditivum tam dám určitě, ale to zřejmě můj problém se žhavenim, nebo respektive s nastartovánim nevyřeší...já bych se z toho picla, tahle situace je nejhorší, když tomu podle všeho nic neni, ale stejně to nefunguje :(.
kdybys neměla problém se žhavením jak ti tvrdí tak bys neměla závady v paměti a startovalo by to, jestli spíš nemáš problém s mechanikem a nechtělo by to někoho kdo to opraví

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 10:42
od Tereza
vojta píše:kdybys neměla problém se žhavením jak ti tvrdí tak bys neměla závady v paměti a startovalo by to, jestli spíš nemáš problém s mechanikem a nechtělo by to někoho kdo to opraví
To jsem si řikala taky, že kdyby to bylo ok, tak to nehlásí ty chyby. Mechanika jsem vyměnila, tohle je nějakej energickej mladší kluk, kterej na to má víc času než můj stálej mechanik, už mi předtim spravoval Punto a byla jsem s ním spokojená. On jako je z toho docela jelen, řikal, že to rozebral, všechno přeměřil a všechny žhavicí časy i fce jsou dobrý, relé je prej taky v pořádku...Ještě prej skoukne sání, jestli tam nejsou nějaký zkarbonovatelý věci, tomu já už nerozumim. Každopádně taky řikal, že by vyměnil všechny 4 žhavičky - bezva, tak tim pádem můžu vyhodit ty dvě měsíc starý :(.
Tak mi Vojto řekni někoho kdo to opraví :)...

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 11:20
od MrMarian
Zdar lidi....

Dnes ma auticko nechalo na holickach ... Neviem kolko bolo v noci, ale rano bolo -12°C a motor ani necekol :( (od piatku cca 17 hod. som stal vonku a nikam som nesiel do dnesneho rana... a ani dnes rano :( )

Vyberiem bateriu a nabijem a potom uvidim ... ako to ma byt s tou kontrolkou / okom na baterii? Mne to pripada ze je stale rovnake ...

Prajem pekny den a nech vam sa to nestane....

M.

Re: Dnes som nenastartoval pri -11°C

Napsal: 26 led 2010, 11:23
od JohnyBA
mne ked sa vybila bateria tak sa to spravalo tak, ze auto sa otvorilo, vsetko sa zdalo byt v pohode, ale ked som otocil klucikom tak stiahlo napatie a pocitac sa restartoval, zhasla pristrojovka, hodinky, a vsetko slo od nuly.
To oko mi je zahada :-), ja ho mam cierne a ked naberiem kyseliny tak je cira ako voda. Hustomer ukazuje ze mam slabu kyselinu, bateria sa pritom nabijala 12 hodin.