Stránka 87 z 323
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 31 led 2012, 17:01
od bubo
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 31 led 2012, 17:03
od Midzi
nie nie, to bude diel cislo 17 40 120. Teda aspon tak som tomu porozumel
Kód dielu 1740120
Názov dielu 0-OTVOR ODKL
Cena bez DPH 8,15 €
Cena s DPH 9,78 €
DPH 20.0 %
Edit: Tak toto je kod na tu bocnu schranku na okuliare

Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 31 led 2012, 19:01
od Pepino_GH
Midzi, jestli je stále řeč o úpravě z UA stránek, tak jde o díl č. 17 40 001 a podle EPC se jedná o stropní držák brýlí na VC nebo Signum, cena v CZ cca 520,-Kč
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 31 led 2012, 19:52
od zralok
Dneska jsem zjistil, že u obou zadních dveří z vnější části v horním rohu blíže k řidiči a spolujezdci nedrží guma u okna máte to taky? Myslíte že bych stím měl jít do servisu???
Re: pokec o čemkoliv a OT
Napsal: 31 led 2012, 20:09
od jituka
Pepino_GH píše:Midzi, jestli je stále řeč o úpravě z UA stránek, tak jde o díl č. 17 40 001 a podle EPC se jedná o stropní držák brýlí na VC nebo Signum, cena v CZ cca 520,-Kč
520 Kč....to je krásná cena....a kde se to dá koupit?? Normálně v Oplu třeba jako náhradní díl?? Já to totiš opravu potřebuju

Re: Výkonové křivky A16XER
Napsal: 31 led 2012, 20:09
od Mike.S
Nerez píše:Přesně, souhlasím. Benzínový motor, ještě navíc 16V, je třeba točit. Mimo obec mu dávám klidně i těch 3500 - 4000, ve městě řadím nahoru někde mezi 2500 - 3000. Minimum otáček co jezdím je město a vesnice na 4st. při nějakých 60ti km/h a 2000 ot.
tak tohle zkuste vysvětlit koncernu, máme v práci Yetiho, 1.8 TSI a tam je přímo doporučeno jezdit s otáčkami do pod 2000

taky jsem na to tlemil jak tele na nové vrata, ale četl jsem článek, kde psali, že ty motory jsou na to stavěné

Re: Výkonové křivky A16XER
Napsal: 31 led 2012, 20:16
od peter13675
pri 50km/h 5 ?

na dialnici pri 130km/h tam davate aku rychlost ? 7 ? 8 ?

Re: Výkonové křivky A16XER
Napsal: 31 led 2012, 20:27
od Nerez
Podívej se ale, jaký točivý moment mají ty turbomotory i pod těma 2000 otáčkama? I slabší verze 1.2 TSI má 160 nM, takže ono to i tak pojede celkem v pohodě. Ten rádce řazení prý radí řadit nahoru už při nějakých 1500. Kolega má Golfa plus 1.2 TSI a taky s tím jezdí na pětku po městě.
Nevím, sice se mi líbí ten projev turbomotoru, ale rád motor točím, takže mně by se nejvíce líbila nějaká točivá atmo 1.8 nebo 2.0

Re: Výkonové křivky A16XER
Napsal: 31 led 2012, 20:35
od pueblo
Jsem rovněž zastáncem toho, že 16V benzín se dusit nemá, že potřebuje točky, ale pouze v případě, že od něj potřebuju výkon. Schválně si to zkuste, kolik plynu je na tu 5 třeba dát, aby to auto v pohodě a lehce jelo při 50km/h. Budete se divit, jak malinko. O sazích lítajících do EGR nemůže být řeč. Jasně, když to hamtnu na podlahu, pak jo, je z toho kominíček Sazínek, to se ale pak nezdráhám podřadit na rovnou na tři.
Re: Výkonové křivky A16XER
Napsal: 31 led 2012, 21:10
od emvee
Souhlasím s pueblem. Podívejte se do návodu k použití auta, tam píšou, že máte vždycky jezdit na nejvyšší možný převodový stupeň. Myslíte, že by vám výrobce auta radil, abyste si ničili auto? Nevidím důvod nejet 60 na 5-ku po rovině, když nepotřebuju zrychlovat (třeba tady v HK na městským okruhu). Myslíte, že těch 1700 ot. nebo kolik to točí je pro motor o tolik hoších než - a teď plácnu - třeba 2300 na 4-ku? Podle mě blbost...