Stránka 87 z 323

Re: pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 31 led 2012, 17:01
od bubo

Re: pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 31 led 2012, 17:03
od Midzi
nie nie, to bude diel cislo 17 40 120. Teda aspon tak som tomu porozumel

Kód dielu 1740120
Názov dielu 0-OTVOR ODKL
Cena bez DPH 8,15 €
Cena s DPH 9,78 €
DPH 20.0 %

Edit: Tak toto je kod na tu bocnu schranku na okuliare :(

Re: pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 31 led 2012, 19:01
od Pepino_GH
Midzi, jestli je stále řeč o úpravě z UA stránek, tak jde o díl č. 17 40 001 a podle EPC se jedná o stropní držák brýlí na VC nebo Signum, cena v CZ cca 520,-Kč

Re: pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 31 led 2012, 19:52
od zralok
Dneska jsem zjistil, že u obou zadních dveří z vnější části v horním rohu blíže k řidiči a spolujezdci nedrží guma u okna máte to taky? Myslíte že bych stím měl jít do servisu???

Re: pokec o čemkoliv a OT

Napsal: 31 led 2012, 20:09
od jituka
Pepino_GH píše:Midzi, jestli je stále řeč o úpravě z UA stránek, tak jde o díl č. 17 40 001 a podle EPC se jedná o stropní držák brýlí na VC nebo Signum, cena v CZ cca 520,-Kč
520 Kč....to je krásná cena....a kde se to dá koupit?? Normálně v Oplu třeba jako náhradní díl?? Já to totiš opravu potřebuju :)

Re: Výkonové křivky A16XER

Napsal: 31 led 2012, 20:09
od Mike.S
Nerez píše:Přesně, souhlasím. Benzínový motor, ještě navíc 16V, je třeba točit. Mimo obec mu dávám klidně i těch 3500 - 4000, ve městě řadím nahoru někde mezi 2500 - 3000. Minimum otáček co jezdím je město a vesnice na 4st. při nějakých 60ti km/h a 2000 ot.
tak tohle zkuste vysvětlit koncernu, máme v práci Yetiho, 1.8 TSI a tam je přímo doporučeno jezdit s otáčkami do pod 2000 :shock: taky jsem na to tlemil jak tele na nové vrata, ale četl jsem článek, kde psali, že ty motory jsou na to stavěné :shock: :shock: :roll:

Re: Výkonové křivky A16XER

Napsal: 31 led 2012, 20:16
od peter13675
pri 50km/h 5 ? :shock: na dialnici pri 130km/h tam davate aku rychlost ? 7 ? 8 ? :)

Re: Výkonové křivky A16XER

Napsal: 31 led 2012, 20:27
od Nerez
Podívej se ale, jaký točivý moment mají ty turbomotory i pod těma 2000 otáčkama? I slabší verze 1.2 TSI má 160 nM, takže ono to i tak pojede celkem v pohodě. Ten rádce řazení prý radí řadit nahoru už při nějakých 1500. Kolega má Golfa plus 1.2 TSI a taky s tím jezdí na pětku po městě.
Nevím, sice se mi líbí ten projev turbomotoru, ale rád motor točím, takže mně by se nejvíce líbila nějaká točivá atmo 1.8 nebo 2.0 8-) :?:

Re: Výkonové křivky A16XER

Napsal: 31 led 2012, 20:35
od pueblo
Jsem rovněž zastáncem toho, že 16V benzín se dusit nemá, že potřebuje točky, ale pouze v případě, že od něj potřebuju výkon. Schválně si to zkuste, kolik plynu je na tu 5 třeba dát, aby to auto v pohodě a lehce jelo při 50km/h. Budete se divit, jak malinko. O sazích lítajících do EGR nemůže být řeč. Jasně, když to hamtnu na podlahu, pak jo, je z toho kominíček Sazínek, to se ale pak nezdráhám podřadit na rovnou na tři.

Re: Výkonové křivky A16XER

Napsal: 31 led 2012, 21:10
od emvee
Souhlasím s pueblem. Podívejte se do návodu k použití auta, tam píšou, že máte vždycky jezdit na nejvyšší možný převodový stupeň. Myslíte, že by vám výrobce auta radil, abyste si ničili auto? Nevidím důvod nejet 60 na 5-ku po rovině, když nepotřebuju zrychlovat (třeba tady v HK na městským okruhu). Myslíte, že těch 1700 ot. nebo kolik to točí je pro motor o tolik hoších než - a teď plácnu - třeba 2300 na 4-ku? Podle mě blbost...