Stránka 9 z 12
Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 01 pro 2011, 21:11
od Mike.S
BMW řady 1 - nemusí být ani M, stačí 135i

Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 01 pro 2011, 21:22
od Nerez
Já bych za to ty prachy nedal, ani za obyčejný, ani za M. Dyť za cenu eMka můžu mít Mitsu EVO

Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 01 pro 2011, 21:37
od Westler
Spravne oznaceni je 1M, ne M1. Od klasicke (i kdyz s 335kou) jednickove rady se dost lisi. Cela zadni naprava je napasovana z trojky, takze s jednickou to uz nelze dobre srovnavat...
A jinak kdo nejel v poradnym BMW s M-podvozkem, tak nikdy nemuze pochopit kvality toho auta.
Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 01 pro 2011, 21:49
od Nerez
Kvalitu mu neodpírám, každej ví, jakou májí M Bavoráky závodní tradici. Tady jde o koncepci. Mně je bližší rally a ty její přemotorovaný čtyrkolky

Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 01 pro 2011, 23:07
od vencator
A proto jezdis v premotorovany predokolce

Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 02 pro 2011, 08:30
od Nerez
To je druhy nejlepší řešení, hned po té čkyrkolce

Miliony jsem zatím nezdědil

Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 08 pro 2011, 12:55
od Midzi
Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 28 pro 2011, 19:39
od Juray
Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 28 pro 2011, 19:58
od power2
Na Háčku má 15% podíl GTC. Zajimavej údaj
Re: Nové GTC v reálu
Napsal: 24 led 2012, 21:26
od irmscher