Stránka 8 z 12

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 24 zář 2010, 19:18
od Mazety
jen pro zajímavost- jak dlouho dokáže jet (cca km) astřena na nefunkční alternátor? teda samozřejmě s vypnutými spotřebiči než oddělá baterku?

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 24 zář 2010, 19:37
od JohnyBA
diesel pojde veeeelmi dlho lebo potrebuje elektriku len na riadenie motora, benzin potrebuje aj na sviecky tak tam je to horsie. Ja odhadujem ze benzin s nabitou bateriou cca 600-700km, mozno aj viac

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 24 zář 2010, 20:16
od papak13
Ten isty mam aj ja druhy den a zatial drzi:)
A k tomu dojazdu mam 1.7 CDTI a 60Ah baterku este origo Varta GM ktora je podla elektrolitu dobra na 75% a s nou som presiel 200km so svetlami,radiom, proste so vsetkym ako normalka plus dobitie telefonu kvoli volaniu odtahovky! Tak to je moja skusenost ale v servise hovorili ze bez svetiel a radia a kurenia musi nova baterka v pohode zvladnut 300km!
A este jedna vec ma napdla kamarat presiel z Viedne do Povazskej Bystrice co je cca 230km na novej baterke ktoru tam kupil bez alternatora a baterka este mala dost vela kapacity podotykam mal 1.9 diesel!

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 24 zář 2010, 20:30
od JohnyBA
moji znami maju passata, benzin, model ten pred tymto, cca 10 rokov stary, ten najsilnejsi benzin, myslim 5 alebo 6 valec. Na ceste zo zlina do prahy (vyse 300km) sa im pokazil alternator a nevedeli o tom, ked sem prisli tak nemohli nastartovat. V centre Prahy sme to nastartovali pomocou kablov, isli na Ruzyn, nalozili cloveka a isli nazad do Zlina. Baterka to vydrzala ale ked tam prisli tak nevladala uz ani zavriet okno :-)

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 24 zář 2010, 21:14
od Jirka156
No a já když měl v háji altík na Zafiře letos v létě, tak jsem ujel na dobitou baterku 70Ah přes noc s 1,9CDTI cca 3km, než se rozsvítila kontrolka dobíjení a pak asi 15km do nedaleké vesnice k elektrikáři. U jeho domu už se rozsvítily komplet kontrolky na budíkách, ale servo ještě šlo. U domu jsem vyjížděl dle Testmodu s 12,5V a dojel jsem s 9,7V. Myslím, že s nefunkčním altíkem, pokud máš auto s elektrohydralickým servem, tak toho moc nenajedeš. Když mi pulsovalo napětí, díky vadnému regulátoru, tak servo kikslo jako první. A na 17" kolech a s odporem serva nic moc dojet i 2km domů po městě.

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 24 zář 2010, 22:53
od RomanK
Tak jsem dnes poprvé měnil ŘJ motoru kvůli nedobíjení alternátoru. Bylo to na Vectře-C motor Z1.9DTH rok 2007, alternátor DENSO 120A bez QUICKHEAT.

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 25 zář 2010, 05:41
od Kesi
Roman to je ten alternátor z troma vývodmi?

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 25 zář 2010, 05:44
od Kesi
matyyysek píše:Ho jo ,ale ja som pisal o regulatory ,nie o mostiku :?:
Ale regulátor odíde aj v dôsledku vadného mostíka.

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 26 zář 2010, 20:13
od matyyysek
Kesi píše:
matyyysek píše:Ho jo ,ale ja som pisal o regulatory ,nie o mostiku :?:
Ale regulátor odíde aj v dôsledku vadného mostíka.
Môžeš mi potom popísať ako je to možné???

Re: problem s dobijanim baterie...

Napsal: 26 zář 2010, 21:12
od RomanK
Kesi píše:Roman to je ten alternátor z troma vývodmi?
Ne, vývody měl jen dva, Vectra může mít silnější 120A alternátor.