Tak se opět hlásím po delší době. Včera mi akorát přišel stavitelný podvozek (ještě jednou jedná se o TA Technix váha 21kg za cenu 5980 i s poštovným). Když jsem začal podvozek následně vybalovat, tak jsem nebyl moc nadšenej, protože pružiny (asi aby se ušetřilo místo) byly v sobě pospojované zamotané a než jsem je dostal od sebe zabralo chvilku času a docela dost námahy. (V krabici se též nacházel list o homologaci).
Nejdříve jsme začali se zadní nápravou, která byla nejjednoduší a která by se dala udělat v pohodě i v domácích podmínkách na koleně, protože nebyl za potřebí žádný stahovák na pružiny a další blbosti... Na zadní nápravě se pouze povolil ráčnou tlumič a pružina je zde samostatně za tlumičem a ta šla ven sama.
Horší to bylo s přední nápravou. Jelikož nebyl na dílně pořádný stahovák na pružiny, tak se tlumiče s pružinama cpali na auto tak, že jsme je ze spodu podepřeli a auto jsme pomalu spouštěli, čímž se pružina zmačkla a po té jsme udělali uložení.
O kolik šlo auto přesně nevím jen jsem podvozek nedával na max, ale nechal jsem rezervu 1.5cm na přední i na zadní nápravě, takže by šlo dát auto ještě o 1.5cm dolu. Podvozek se šteluje pomocí přiloženého klíče a to tak, že otáčíte vymezovací maticí (stříbrný kroužek, který lze dobře vidět na fotce na zadní nápravě). Když už jsem měnil na autě podvozek rovnou jsem vyměnil zadní kotouče a destičky a kotouče jsem rovnou natřel do laku, aby nerezly a také k vůli estetice, protože za kolama to alespoň podle mě vypadá hezky, když na vás koukají zářící brzdiče. (Zatím pouze první vrstva, takže je to malinko naprasené a brzdiče jsou ještě ve starém laku, které nebyl čas dodělat).
(Foto přiložím později)
Ted k jízdě:
Vozidlo je opravdu o něco tužší než na klasickém podvozku, ale nic hrozného to opravdu není a to mám na Astřici 18" s 215/40 pneu. Pokud máte na vozidle 17" s vyšším profilem pneu, tak myslím, že se nemáte čeho bát.
Více se zatím rozepisovat nebudu, protože podvozek mám druhým dnem a tudíž je ještě čas psát jak Astřice sedí atd...